Snuppa Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Er på jakt etter hvite pensko til jente i Oslo-området i størrelse 20/21. Er ikke akkurat imponert over utvalget i kjedebutikkene - noen som har tips om hvor ellers jeg kan lete?
Thomasine Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke helt hva du er ute etter - pensko er så mangt... Her er det noen søte, men dyre: http://www.lisenett.no/brudepikesider/bs12.htm Også søte og kan brukes som pensko: http://www.dinsko.com/o.o.i.s?id=651&page=...=189640〈=en
Snuppa Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2005 ... at jeg er ute etter noen i skinn, synes satengsko blir litt vel upraktisk. Skoene skal brukes i en dåp og til 17. mai. De fra Din Sko var helt all righte, men skulle gjerne hatt noen med omtrent samme form som brudepikeskoene, men altså i skinn.......... Tar gladelig i mot flere tips!
Gjest the imp Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Hvis pris ikke er så viktig så kanskje du kunne tatt deg en tur i brudesalonger? Det kan jo hende noen av dem har brudepikesko i skinn også. Har du vært og tittet i skobutikkene i Grensen? En del av dem selger brudesko, kanskje de selger brudepikesko også?
Snuppa Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2005 Dro til Grensen Skotøimagasin hvor de hadde et kjempebra utvalg i barnesko. Fant et par nydelige hvite skinnsko til 199 - så da er mor happy
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Vet ikke hva butikken heter, men ligger i Valkyriegata på majorstua, på venstre sde, hvis du gpr fra t-bane mot Bogstadveien. En egen barnesko butikk, nydelige sko, men velig dyre.
lena24 Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 ellos har noen kjempe fine hvite pen sko gå inn på nett . de er hvertfall kjempe fine synest jeg. ellos .no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå