Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter hvite pensko til jente i Oslo-området i størrelse 20/21. Er ikke akkurat imponert over utvalget i kjedebutikkene - noen som har tips om hvor ellers jeg kan lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... at jeg er ute etter noen i skinn, synes satengsko blir litt vel upraktisk. Skoene skal brukes i en dåp og til 17. mai. De fra Din Sko var helt all righte, men skulle gjerne hatt noen med omtrent samme form som brudepikeskoene, men altså i skinn..........

Tar gladelig i mot flere tips!

Gjest the imp
Skrevet

Hvis pris ikke er så viktig så kanskje du kunne tatt deg en tur i brudesalonger? Det kan jo hende noen av dem har brudepikesko i skinn også. Har du vært og tittet i skobutikkene i Grensen? En del av dem selger brudesko, kanskje de selger brudepikesko også?

Skrevet

Dro til Grensen Skotøimagasin hvor de hadde et kjempebra utvalg i barnesko. Fant et par nydelige hvite skinnsko til 199 - så da er mor happy :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hva butikken heter, men ligger i Valkyriegata på majorstua, på venstre sde, hvis du gpr fra t-bane mot Bogstadveien. En egen barnesko butikk, nydelige sko, men velig dyre.

Skrevet

ellos har noen kjempe fine hvite pen sko gå inn på nett . de er hvertfall kjempe fine synest jeg. ellos .no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...