AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Jeg har en såkalt Megan Fox-tommel. Den er veldig bred, tror det skyldes for mye brusk i leddet/beinet. Men det er kun kosmetisk skjemmende og det virker ikke som det behandling for det i Norge er vanlig. Jeg er forferdelig dårlig på å lakke neglene mine og søler alltid så fælt. Hadde hatt så lyst å gå profesjonelt, men gruer meg fordi det er flaut å vise frem tommelen. Hadde du reagert? Har du opplevd kunder med dette tidligere? Og gikk det i så fall greit å lakke den? Alle de andre fingrene mine er normale. Anonymkode: 7a268...30c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Neglen er også unormalt bred på grunn av størrelsen på tommelen, glemte å få med det. ts Anonymkode: 7a268...30c
Pås Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Hm nå fikk du meg til å gjøre noe jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle gjøre: google megan fox tommel... 😂 Virket ikke som noen stor greie da! Tror ikke du trenger å bekymre deg. 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 21 minutter siden, Pås skrev: Hm nå fikk du meg til å gjøre noe jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle gjøre: google megan fox tommel... 😂 Virket ikke som noen stor greie da! Tror ikke du trenger å bekymre deg. Takk:) håper jo det er uproblematisk Anonymkode: 7a268...30c
TheGirlWhoWaited Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Jeg også måtte google "Megan Fox-tommel" for å se hva dette var for noe merkelige greier - og så kom det opp noe jeg ser på som rimelig normalt... Har da sett mange mennesker med samme type tommel, og hadde ikke tenkt på å reagere på det i det hele tatt... Så negledesignere som har sett fingrer i alle salgs former allerede, reagerer i hvert fall ikke. Dette er da virkelig ingenting å være flau over! 1
Sokkar Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Dersom nokon ikkje klarer å lakke tommelen dei, er dei temmelig uprofesjonelle eg har også unik tommel, liten og tjuk
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Ja selvfølgelig! Dette hadde jeg ikke tenkt over en gang! Det er verre med de som kommer med åpne sår, sopp og råte.. (men behandling får de!) Anonymkode: 35415...a76 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 På 21.11.2018 den 19.51, Pås skrev: Hm nå fikk du meg til å gjøre noe jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle gjøre: google megan fox tommel... 😂 Virket ikke som noen stor greie da! Tror ikke du trenger å bekymre deg. Sitat Stub thumbs are medically classified as brachydactylytype D (BDD) alias brachymegalodactylism. Coined by R.A. Hefner in 1924, 'stub thumb' is a scientifically preferred term used to identify brachydactyly type D. https://www.healthline.com/health/brachydactyly#types Man kan fint lakke slike negler som man lakker alle negler. Null stress. Anonymkode: a8767...8be
Thyra Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 Jeg har også slike tomler. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem å lakke dem? Men vet ikke om de har brede nok tipper å sette på om de skal støpe negler. Jeg var flau over tomlene mine da jeg var yngre. Men har kommet over det.
Thyra Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 På 21.11.2018 den 20.45, AnonymBruker skrev: Jeg har en såkalt Megan Fox-tommel. Den er veldig bred, tror det skyldes for mye brusk i leddet/beinet. Men det er kun kosmetisk skjemmende og det virker ikke som det behandling for det i Norge er vanlig. Jeg er forferdelig dårlig på å lakke neglene mine og søler alltid så fælt. Hadde hatt så lyst å gå profesjonelt, men gruer meg fordi det er flaut å vise frem tommelen. Hadde du reagert? Har du opplevd kunder med dette tidligere? Og gikk det i så fall greit å lakke den? Alle de andre fingrene mine er normale. Anonymkode: 7a268...30c Det kommer ikke av for mye brusk. Det er en misdannelser. Det ytterste leddet på tommelen er for kort, og også bredere enn vanlig. Brachydactily type D. Har ikke hørt at de pleier å behandle dette i andre land heller. Tror ikke det er mulig å gjøre noe med. Hvis man kunne operere, hadde vel Megan Fox gjort det. Hun har jo operert mye annet. Hun er heller ikke den eneste i Hollywood som har slike tomler. Malin Akerman er et annet eksempel.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 Jøss, måtte også google. Syns tommelen hennes så ut som en storetå på noen av bildene, men fins verre ting. Anonymkode: 30a40...48a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 Det er virkelig ikke noe problem ts! Lakk neglene dine hos en profesjonell og gled deg over resultatet Selv har jeg en negl på lilletåen min som vokser ut splittet, jeg får neglene lakkert hos profesjonell likevel. Jeg tenker at det viktigste er å ikke utsette behandlere for dårlig hygiene, men utover det så må de tåle mye av det de får servert - og en slik tommel er virkelig ikke noe ekkelt eller et problem! Lykke til! Anonymkode: 9eb13...35c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå