Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

🤷‍♀️

Til å lytte på musik feks eller hva det måtte være..

Anonymkode: 32cc6...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg... Det tror du vel nesten ikke på selv heller?

Anonymkode: 4d95e...f61

• Liker 2
Skrevet

Hvilket svar ønsker du egt? 😝

Ganske logisk at det ikke er lov. Noen studenter er jo så utspekulerte at de kan spille inn pensum på lyd.

Anonymkode: b2e09...f1e

Skrevet

😂😂😂 ville jo vært tidenes juksemulighet!!

• Liker 1
Skrevet

Nei, det blir tatt for juksing og kommunikasjon...

Skrevet

Nei, det er ikke engang lov for elever som har f.eks ADD.

Mvh lærer 

Anonymkode: f50ac...3c8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg ikke tenke meg... Det tror du vel nesten ikke på selv heller?

Anonymkode: 4d95e...f61

Det var bare ett spørsmål....

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket svar ønsker du egt? 😝

Ganske logisk at det ikke er lov. Noen studenter er jo så utspekulerte at de kan spille inn pensum på lyd.

Anonymkode: b2e09...f1e

Jo men mtp jeg kan ha alt av pensum både på papir eller liggende i filer så er vel ikke akkurat det noe verre tenker jeg men...

Man trenger ikke være norsklærer for å finne ALLE aksamensoppgaver i både norsk og nynorsk fra 2013-2018 😄 

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke engang lov for elever som har f.eks ADD.

Mvh lærer 

Anonymkode: f50ac...3c8

Synd !

Takk 😄 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei det er ikke lov, og grunnen sier seg selv.

Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nei det er ikke lov, og grunnen sier seg selv.

Ikke for meg :) 

men takk. Har fått svar nå:) 

Skrevet

Ja selvfølgelig. Man får også ha med seg en PC/nettbrett/mobil for å lese nyheter og Facebook når man tar seg pauser. 

Anonymkode: 4163f...e1b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig. Man får også ha med seg en PC/nettbrett/mobil for å lese nyheter og Facebook når man tar seg pauser. 

Anonymkode: 4163f...e1b

pc er lov.... :)

Skrevet

Når jeg tok studiekompetanse på voksenopplæringen var det tillatt på de eksamene hvor man kunne ha med alle hjelpemidler. Om det er lov overalt vet jeg ikke, men det var det der. Mange som gjorde det, også jeg på en eksamen. 

Som student har jeg ikke sett at det er lov. 

Anonymkode: 6c087...0f4

Skrevet

Da jeg tok mine siste eksamener i 2009 skrev vi på tredobbelt gjennomslagspapir som vi festet sammen med små plastklips festet til hverandre med en slags grønn tråd. Slik var det alle mine fem år på universitetet.

Det var selvsagt håpløst gammeldags allerede da, alt annet enn eksamen gikk utelukkende elektronisk. Selv på utveksling i et land i Afrika fikk vi beskjed om å bruke Google og Wikipedia for å finne kilder til oppgavene våre (litt tvilsom praksis i seg selv, i tillegg tok det gjerne en halvtime å laste en side med bilder på).

Et år her hjemme gikk jeg økonomi, da måtte vi levere inn kalkulatorene våre tre arbeidsdager før eksamen slik at de kunne bli sjekket i tilfelle vi hadde lagret noe ulovlig. Det var alltid like gøy å levere kalkulatoren torsdag for så å ha eksamen tirsdag, uten å kunne låne en annen. Tror de endret praksis etter det.

Det finnes så mange ulike regler at jeg hadde ikke turt å si ja eller nei om noe som helst.
I noen fag ser det meste ut til å være lov, i andre er (eller var) det kun kulepenn, mat og drikke som er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...