AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Uhm.. Endte altså opp med oransje hår. Prøvd å få dette vekk, da det ser helt forjævlig ut. To runder med bleking, men ingen forskjell. Blir lysere/mer gjennomsiktig og etterveksten min er jo typ hvit, men ikke det andre... Kan jo ikke gå ut av døra sånn her en gang. Vil ikke bleke mer, redd for å ødelegge håret. Hvorfor skjer det ingenting selv om jeg har i blondering lenge (fra depend)? Den skal jo være veldig sterk. Er min eneste løsning å farge det lys brunt igjen? Eller kan jeg gå for askeblond? Hva som helst for å få vekk det oransje... Det er alt for mye til at fudge shampoo funker. Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Mente at det blir lysere, men kun slik at det oransje blir enda mer synlig.. Svir i hår og hodebunn mens jeg har i bleking, så tør jo ikke mer:p Men hadde det i så lenge som det sto. Rundt 30 min. Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Tror jeg heller ville tatt en tur til frisøren...,,ikke et bra tegn at det svir i hodebunnen, risikerer at håret ramler av Hjemmebleking er risikosport Anonymkode: d5a13...d44 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Dette burde du gjort hos frisør, ikke hjemme... Du kan prøve å ha lilla og blåsjampoo i tørt hår, en om gangen (lilla tar gult, blå tar oransje) og ha i en stund. Anonymkode: d7742...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Og ikke blek mer, du risikerer at håret ditt faller av.. Anonymkode: d7742...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg heller ville tatt en tur til frisøren...,,ikke et bra tegn at det svir i hodebunnen, risikerer at håret ramler av Hjemmebleking er risikosport Anonymkode: d5a13...d44 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette burde du gjort hos frisør, ikke hjemme... Du kan prøve å ha lilla og blåsjampoo i tørt hår, en om gangen (lilla tar gult, blå tar oransje) og ha i en stund. Anonymkode: d7742...dd3 Jeg vet jeg vet, men jeg har ikke råd! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg selvsagt gjort det. Sjampo fungerer ikke Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og ikke blek mer, du risikerer at håret ditt faller av.. Anonymkode: d7742...dd3 Tenkte ikke å bleke mer. Må isåfall farge det en tone mørkere, eller noe. :( Men da får jeg jo problem med ettervekst igjen. Men må uansett ta mørkere, siden etterveksten min nå er kjempelys og det andre oransje Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Ikke styr mer med dette på egen hånd. Du risikerer å svi av håret ditt... Gå til frisør! Her må du bruke penger på å rette opp skaden. Og så høre på frisørens råd. Kan hende du bør gå noen ganger til frisør for å rette opp skaden. Det koster, men husk at både hår og hodebunn får svidd seg sånn du har holdt på nå. Kan du slutte å bleke håret? Godta at det er grått? Anonymkode: 7879a...184 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke styr mer med dette på egen hånd. Du risikerer å svi av håret ditt... Gå til frisør! Her må du bruke penger på å rette opp skaden. Og så høre på frisørens råd. Kan hende du bør gå noen ganger til frisør for å rette opp skaden. Det koster, men husk at både hår og hodebunn får svidd seg sånn du har holdt på nå. Kan du slutte å bleke håret? Godta at det er grått? Anonymkode: 7879a...184 Har kun bleket håret for å få tilbake til min naturlige farge :P Jeg er 20 så jeg har ikke grått hår. Blir gal! Orker ikke å gå rundt sånn her, gråter hele tiden. Vet det er overdramatisk men blir lei meg og sliten, også fordi håret mitt som alltid var tjukt og fint sikkert blir ødelagt nå.. Teiteste avgjørelsen jeg har tatt. Men prøvde bare å få tilbake til naturlige farge. Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kun bleket håret for å få tilbake til min naturlige farge Jeg er 20 så jeg har ikke grått hår. Blir gal! Orker ikke å gå rundt sånn her, gråter hele tiden. Vet det er overdramatisk men blir lei meg og sliten, også fordi håret mitt som alltid var tjukt og fint sikkert blir ødelagt nå.. Teiteste avgjørelsen jeg har tatt. Men prøvde bare å få tilbake til naturlige farge. Anonymkode: 70d59...8cb Da er mitt forslag: Klipp det helt kort! Det kan bli kult og fint, og når det vokser ut (går fortere enn du tror), så er det tykt, blankt og sunt. Anonymkode: 7879a...184 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #11 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er mitt forslag: Klipp det helt kort! Det kan bli kult og fint, og når det vokser ut (går fortere enn du tror), så er det tykt, blankt og sunt. Anonymkode: 7879a...184 Håret er ikke usunt enda, så hvorfor skulle jeg gjort det? Er kun feil farge. Og det er like oransje selv om jeg klipper meg som en gutt (noe som ikke kommer til å skje). Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #12 Skrevet 21. november 2018 Mener du at jeg skal barbere hele hodet? Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #13 Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kun bleket håret for å få tilbake til min naturlige farge Jeg er 20 så jeg har ikke grått hår. Blir gal! Orker ikke å gå rundt sånn her, gråter hele tiden. Vet det er overdramatisk men blir lei meg og sliten, også fordi håret mitt som alltid var tjukt og fint sikkert blir ødelagt nå.. Teiteste avgjørelsen jeg har tatt. Men prøvde bare å få tilbake til naturlige farge. Anonymkode: 70d59...8cb Har du hatt hårfarge i frå før av...? Då skulle du sikkert tatt avfarging først 😬 Eg tipper du har hatt ein lysbrunfarge som har gått frå 4 og oppover, det er vanskeligare å få blondt igjen. Mange har vore leir uheldig enn deg og fått grønt 😬😬 kur håret! Det treng håret ditt no. har du hatt i nok farge kvar gong? Eller har du brukt ein pk og tvunge det utover heile håret ditt? Anonymkode: 7f156...add 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #14 Skrevet 21. november 2018 Jeg bleker håret hjemme, og rett etter bleking blir håret gult/oransje. Etterpå bruker jeg en toner med askenyanser (bruker en Wella toning) samt sølvsjampo og dette tar bort alt det gule og gir en fin kald farge. Du må vite hva du driver med dersom du insisterer på å bleke håret selv! Anonymkode: 79562...13b 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #15 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du hatt hårfarge i frå før av...? Då skulle du sikkert tatt avfarging først 😬 Eg tipper du har hatt ein lysbrunfarge som har gått frå 4 og oppover, det er vanskeligare å få blondt igjen. Mange har vore leir uheldig enn deg og fått grønt 😬😬 kur håret! Det treng håret ditt no. har du hatt i nok farge kvar gong? Eller har du brukt ein pk og tvunge det utover heile håret ditt? Anonymkode: 7f156...add Brukte to pakker nå i stad.. Tatt tre runder med avfaring. Ble helt lyseoransje etter avfarging, og bleking hjelper ikke annet enn å gjøre småhårene og etterveksten min hvit :( Burde kanskje hatt enda mer bleking i luggen og der hvor det er mest oransje nå, men de andre delene av håret er jo også oransje. Kunne kanskje hatt i lenger enn det sto på pakka, men var redd for å ødelegge håret totalt Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #16 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bleker håret hjemme, og rett etter bleking blir håret gult/oransje. Etterpå bruker jeg en toner med askenyanser (bruker en Wella toning) samt sølvsjampo og dette tar bort alt det gule og gir en fin kald farge. Du må vite hva du driver med dersom du insisterer på å bleke håret selv! Anonymkode: 79562...13b Lest om toner.. Men da må du vel opprettholde det hele tiden for det er vel bare midlertidig? Har bestilt fudge sjampo og balsam men er aalt for oransje til at det vil hjelpe. Tenkte å kanskje prøve å farge det mørkere blond eller noe, men idk! Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #17 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt hårfarge i frå før av...? Då skulle du sikkert tatt avfarging først 😬 Eg tipper du har hatt ein lysbrunfarge som har gått frå 4 og oppover, det er vanskeligare å få blondt igjen. Mange har vore leir uheldig enn deg og fått grønt 😬😬 kur håret! Det treng håret ditt no. har du hatt i nok farge kvar gong? Eller har du brukt ein pk og tvunge det utover heile håret ditt? Anonymkode: 7f156...add Og hadde veldig mørkt brun, som etterhvert fikk en del rødtoner i seg etter en del dusjer. Anonymkode: 70d59...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #18 Skrevet 21. november 2018 Please dra til frisør! Jeg har bleket vekk mye hår. Lengden er en ting, verre er det når du bleker vekk hår i hodebunnen! Vær så snill, ikke gjør samme feil som meg. Anonymkode: d4cb0...659
Emmelise Skrevet 21. november 2018 #19 Skrevet 21. november 2018 Vel, den billigste løsningen akkurat nå er å barbere hodet. Godt mulig skalpen din hadde hatt litt godt av det også etter den behandlingen... Kan faktisk anbefales, jeg gikk skallet et år. Det er mye du slipper å bekymre deg over ihvertfall 😄 Eller du kan bite i det sure eplet og gå til en frisør, få det fiksa og ta lærdom av det. Blekemiddel og avfarging til hår er ikke akkurat superbillig når man må prøve X antall ganger... 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #20 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lest om toner.. Men da må du vel opprettholde det hele tiden for det er vel bare midlertidig? Har bestilt fudge sjampo og balsam men er aalt for oransje til at det vil hjelpe. Tenkte å kanskje prøve å farge det mørkere blond eller noe, men idk! Anonymkode: 70d59...8cb Du må også "opprettholde" blekingen dersom du fortsatt vil være blond. Mørk ettervekst er ikke så pent med mindre du bevisst går inn for en balayage eller ombre. Anbefaler deg å enten sette deg skikkelig inn i dette, eller gå til frisøren for å rydde opp. Ikke mer bleking nå i hvert fall! Anonymkode: 79562...13b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå