AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Hei! jeg har slitt lenge med å finne på en gave til kjæresten min, vi bor ikke sammen. Han har gitt meg forskjellige ønsker, ett av ønskene var sengetøy. Og for å være ærlig så trenger han egentlig en oppgradering når det kommer til slike ting, leiligheten bærer preg av at det bor en ungkar der. Jeg er generelt mye hos han, går og kommer når jeg vil. Til nå har jeg kjøpt sengetøy, laken,nye gardiner, pynteputer, sengeteppe, hotellputer og trekk til dem. Og et armbånd. Jeg hadde liksom en ide om at jeg skulle ordne alt på soverommet for han noen dager før jul(vi begge skal vekk julaften, og får ikke sett hverandre den dagen), mye fordi jeg tror det kommer til å ta en stund før han finner ut at han skal gjøre det selv(han har hatt uåpnet sengetøy i skapet i ett år).Slik at de nye gardinene er hengt opp, det nye sengesettet på osv, og legge det innpakkede armbåndet på sengen med et kort. Men nå når jula nærmer seg så begynner jeg å bli veldig redd for at det ikke er en bra gave, dette er jo egentlig ikke noe en mann kanskje blir så glad for? Redd han skal bli skuffet og synes det er kjedelig, da han har fått gaver etter interessene sine tidligere. Hva tenker dere? Skal jeg drite i hele gaven, levere alt tilbake og heller kjøpe noe som er nærmere interessene til mannen? Eller tror dere dette vil falle i smak hos han også? Kanskje han vil synes det er litt frekt at jeg teknisksett har åpnet store deler av gaven for han? Anonymkode: ca000...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Synes det høres ut som en helt super gave jeg! Nå er jeg dame da, men jeg hadde elsket en sånn gave! Anonymkode: 9f671...4f1 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Han ønsket seg jo sengetøy, så det må vel være bra! Jeg er mer skeptisk til armbåndet jeg, liker menn å gå med det? Anonymkode: 0b968...5ed 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Ser ikke helt for meg pynteputer til en mann, men ellers ser det ut til å være en flott gave.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Ts her. Takk for svar alle sammen godt å høre at det ikke var den aller verste ideen. dere har noen gode poeng, kanskje jeg skal bytte ut armbåndet med noe annet. Han bruker noen armbånd, men ja, det er kanskje ikke noe menn går ofte med. Og pynteputene følte jeg bare måtte være med, men er vel ikke helt det han er mest interessert i. Følte bare det ville gjøre rommet mer komplett. Anonymkode: ca000...ac5
skruf Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Synes det høres ut som en super gave! Også armbåndet hvis du vet han bruker det (fire av brødrene mine liker å bruke armbånd og smykker, mens den siste broren min kan ikke fordra noen smykker/armbånd. Ikke mannen min heller.) Og, sleng med de pynteputene, det blir helt sikkert fint mannfolk flest drar ikke på pynteputeshopping, men har som oftest ikke noe i mot det når det er i hus 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Tusen takk, tror jeg går for denne gaven i likevel siden de fleste virket nok så positive til den blir så stresset nå før jul, så var godt å få noen andres synd på saken ja han bruker armbånd til vanlig, så da kan det hende han liker det, håper det Anonymkode: ca000...ac5 1
TeamWP Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Det er jo en flott gave! Kjekt å få noe man ikke ville kommet på å gjøre selv,i gave🤗
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Jeg ville gjort det i kombinasjon med feks et hjemmelaget kort med "10 minutters massasje når du vil" eller noe slik Anonymkode: 9627b...019 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 Hørtes helt topp ut alt sammen, spør du meg. Anonymkode: 977c9...7b0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 hadde noen gjort sånn for meg hadde jeg blitt overlykkelig så jeg syns det er en god gave. Anonymkode: e6376...699 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 På 21.11.2018 den 20.26, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar alle sammen godt å høre at det ikke var den aller verste ideen. dere har noen gode poeng, kanskje jeg skal bytte ut armbåndet med noe annet. Han bruker noen armbånd, men ja, det er kanskje ikke noe menn går ofte med. Og pynteputene følte jeg bare måtte være med, men er vel ikke helt det han er mest interessert i. Følte bare det ville gjøre rommet mer komplett. Anonymkode: ca000...ac5 Kjempefin gave! Og siden han bruker armbånd, så er jo den en super tilleggsgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå