Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tolvåringen vi har i hus har langt, lyst og slett hår. Ganske tykt. Og det blir så fort fett! 

Hun er en av de som fortsatt må jages i dusjen, så det blir jo ikke vasket ihjel heller. Det ser allikevel møkkete ut dagen etter det er vasket. Dette er noe hun kommenterer selv også, så det er ikke bare meg. ;)

Noen tips til shampoo eller andre gode råd? Vet ikke hva hun bruker uka hun ikke er her, men det er tydeligvis ikke noe som hjelper der heller..

Anonymkode: 0ec2d...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungoral fra apoteket 😊

Anonymkode: 308cd...e9d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungoral fra apoteket 😊

Anonymkode: 308cd...e9d

Den er vel mot flass og eksem i hodebunnen? 

Ts; det er ikke sikkert at det er sjampoen/balsamen som er problemet, men at hun ikke skyller godt nok ut sjampoen/balsamen. Har hatt noen runder med ungdommene her i huset også der håret ser fett ut etter hårvask, og da har det rett og slett gått litt fort unna i dusjen. 

Anonymkode: 4eca1...fd7

Skrevet

Spør frisøren:)

Anonymkode: 80f6d...1d6

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tolvåringen vi har i hus har langt, lyst og slett hår. Ganske tykt. Og det blir så fort fett! 

Hun er en av de som fortsatt må jages i dusjen, så det blir jo ikke vasket ihjel heller. Det ser allikevel møkkete ut dagen etter det er vasket. Dette er noe hun kommenterer selv også, så det er ikke bare meg. ;)

Noen tips til shampoo eller andre gode råd? Vet ikke hva hun bruker uka hun ikke er her, men det er tydeligvis ikke noe som hjelper der heller..

Anonymkode: 0ec2d...830

Sånn er det i den alderen; håret blir fort fett. Min datter har det på samme viset. Innimellom tvinger jeg meg på for å shamponere håret skikkelig, slik frisøren gjør, i to omganger. 

Skrevet

Redken scalp relief oil detox er gull for fett hår! 

Anonymkode: f925e...1ae

Skrevet

Shampoo to gonger. Og masser det godt i hodebunnen. 

12-åringen må klø noe helt forferdelig derOm håret alltid er fett?

Anonymkode: 8a0b3...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...