AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Tolvåringen vi har i hus har langt, lyst og slett hår. Ganske tykt. Og det blir så fort fett! Hun er en av de som fortsatt må jages i dusjen, så det blir jo ikke vasket ihjel heller. Det ser allikevel møkkete ut dagen etter det er vasket. Dette er noe hun kommenterer selv også, så det er ikke bare meg. Noen tips til shampoo eller andre gode råd? Vet ikke hva hun bruker uka hun ikke er her, men det er tydeligvis ikke noe som hjelper der heller.. Anonymkode: 0ec2d...830
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Fungoral fra apoteket 😊 Anonymkode: 308cd...e9d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungoral fra apoteket 😊 Anonymkode: 308cd...e9d Den er vel mot flass og eksem i hodebunnen? Ts; det er ikke sikkert at det er sjampoen/balsamen som er problemet, men at hun ikke skyller godt nok ut sjampoen/balsamen. Har hatt noen runder med ungdommene her i huset også der håret ser fett ut etter hårvask, og da har det rett og slett gått litt fort unna i dusjen. Anonymkode: 4eca1...fd7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Spør frisøren:) Anonymkode: 80f6d...1d6
Tatja Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tolvåringen vi har i hus har langt, lyst og slett hår. Ganske tykt. Og det blir så fort fett! Hun er en av de som fortsatt må jages i dusjen, så det blir jo ikke vasket ihjel heller. Det ser allikevel møkkete ut dagen etter det er vasket. Dette er noe hun kommenterer selv også, så det er ikke bare meg. Noen tips til shampoo eller andre gode råd? Vet ikke hva hun bruker uka hun ikke er her, men det er tydeligvis ikke noe som hjelper der heller.. Anonymkode: 0ec2d...830 Sånn er det i den alderen; håret blir fort fett. Min datter har det på samme viset. Innimellom tvinger jeg meg på for å shamponere håret skikkelig, slik frisøren gjør, i to omganger.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Redken scalp relief oil detox er gull for fett hår! Anonymkode: f925e...1ae
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Shampoo to gonger. Og masser det godt i hodebunnen. 12-åringen må klø noe helt forferdelig derOm håret alltid er fett? Anonymkode: 8a0b3...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå