AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Lave sofaer og stoler kalles eldrefeller, ikke helt uten grunn. Har noen tips til en høy og komfortabel stol med høy rygg og armlener, gjerne med reguleringsmuligheter? Avtagbart trekk i sitteputen er et pluss. Anonymkode: 55a61...a41
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Det finner du på alle møbelbutikker, Bohus, Skeidar, Møbelmagasinet osv osv Anonymkode: a6433...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Er det sant? Jeg synes ikke jeg har sett så mye, bortsett fra reclinere i svart skai, og det er ikke helt stilen til den det gjelder. Og jeg ser i grunnen ikke noe på Ikea som er passende, så jeg trodde det skulle bli vanskelig. Da skal jeg ta en runde! Men tips om noe folk er fornøyd med er fremdeles ikke å forakte. Anonymkode: 55a61...a41
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Strandmon fra Ikea er høy og behagelig. Den kan dessverre ikke reguleres og har ikke avtagbart trekk, men til gjengjeld er den veldig prisgunstig. Anonymkode: ec03c...11f 1
Zienna Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Sjekk eventyrligoppussing.no og produktlisten for kveldens program. De pusset opp ei hytte i Harstad. Der var det en stol i mokkafarget skinn som både så stilig og behagelig ut. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 Om du/dere først skal legge litt penger i en ordentlig stol - sjekk ut det som kalles løftestoler. Det er lenestoler med elektrisk motor, som kan heve stolen ganske mye så det blir lett å reise seg har en selv pga sykdom. Ser ut som en vanlig lenestol, bortsett fra en fjernkontroll som henger på siden. Kontrollen styrer også fotstøtte, rygg. Min er fra Hepro, google så finner du nettbutikk Dengang var det eneste på markedet. Men siden har visst både møbelringen, bohus og slike vanlige møbelbutikker fått slik type stoler i sortimentet. Google "løftestol" evt. "oppreisningsstol" Anonymkode: 13858...c96 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du/dere først skal legge litt penger i en ordentlig stol - sjekk ut det som kalles løftestoler. Det er lenestoler med elektrisk motor, som kan heve stolen ganske mye så det blir lett å reise seg har en selv pga sykdom. Ser ut som en vanlig lenestol, bortsett fra en fjernkontroll som henger på siden. Kontrollen styrer også fotstøtte, rygg. Min er fra Hepro, google så finner du nettbutikk Dengang var det eneste på markedet. Men siden har visst både møbelringen, bohus og slike vanlige møbelbutikker fått slik type stoler i sortimentet. Google "løftestol" evt. "oppreisningsstol" Anonymkode: 13858...c96 Du tok ordene ut av fingrene mine Fantastisk bra stol!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Strandmon fra Ikea er høy og behagelig. Den kan dessverre ikke reguleres og har ikke avtagbart trekk, men til gjengjeld er den veldig prisgunstig. Anonymkode: ec03c...11f Ørelappstol er litt for "pensjonist" for den det gjelder (selv om hun er 90). Men takk for forslag! ☺️ Anonymkode: 55a61...a41
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 16 hours ago, Zienna said: Sjekk eventyrligoppussing.no og produktlisten for kveldens program. De pusset opp ei hytte i Harstad. Der var det en stol i mokkafarget skinn som både så stilig og behagelig ut. Jeg fant ikke noe på lista over leverandører... Anonymkode: 55a61...a41
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Om du/dere først skal legge litt penger i en ordentlig stol - sjekk ut det som kalles løftestoler. Det er lenestoler med elektrisk motor, som kan heve stolen ganske mye så det blir lett å reise seg har en selv pga sykdom. Ser ut som en vanlig lenestol, bortsett fra en fjernkontroll som henger på siden. Kontrollen styrer også fotstøtte, rygg. Min er fra Hepro, google så finner du nettbutikk Dengang var det eneste på markedet. Men siden har visst både møbelringen, bohus og slike vanlige møbelbutikker fått slik type stoler i sortimentet. Google "løftestol" evt. "oppreisningsstol" Anonymkode: 13858...c96 Det skal vurderes, men stolen fra Hepro tror jeg rett og slett er litt for avansert. Det er demens inne i bildet. Anonymkode: 55a61...a41
Zienna Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 På 23.11.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev: Jeg fant ikke noe på lista over leverandører... Anonymkode: 55a61...a41 Mulig den er fra Bohus. Bohus er jo en av sponsorene til programmet.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 De klassiske (Norske) møbelprodusentene som Hjellegjerde, Stressless og Brunstad burde ha en stol som kan passe. Eneste jeg er usikker på er om noen av dem har en passende stol med avtagbart trekk i seteputen. Anonymkode: 6882a...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå