AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Vasker dere apparatene etter dere hver gang....? Begynte å tenke over det på senteret i dag. Jeg vasker alltid mølla etter meg, men ikke styrkeapparatene jeg bruker.. Har heller ikke lagt merke til at andre vasker etter seg, men begynte å tenke på dette etter at jeg så en som gjorde det i dag. Følte meg plutselig veldig ekkel... Det tar jo en del tid å skulle gå til vasken for å hente sprayflaske + tørkepapir og rengjøre om man f.eks bruker 8 apparater i løpet av en økt. Der henger også skilt på mitt senter om at man må huske å vaske matter etter seg + mølla. Anonymkode: fa901...1aa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Det ekleste som finnes er spor av hode og hår på treningsbenker. Æsj! Anonymkode: 49181...34a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Jeg ville heller vasket styrkeapparater enn en tredemølle 🤔 Man har jo ikke noe særlig fysisk kontakt med tredemølla annet enn skosålene 😅 På styrkeapparatene sitter man jo blant annet 💁🏽♀️ Anonymkode: 6916b...1b9 6
Ginavn Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Jeg gjorde det, men ga litt opp 😛 Ingen andre som gjør det heller. Tar heller en god håndvask etter at jeg er ferdig for dagen, samt at jeg prøver å unngå å ta meg i ansiktet. Nå sitter jeg foran PC-en hjemme i treningstøyet, som har vært i kontakt med treningstøyet til andre uhygieniske og svette folk
LeneXCII Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 (endret) Er det egentlig så farlig? Ekkelt ja, men er det egentlig annet enn udelikat..? Det er ikke slik at å få andres svette på huden er farlig akkurat... Endret 21. november 2018 av LeneXCII 2
Gjest Anthrax Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Bruker håndkle over apparatene, senteret jeg går på har ikke spray og tørkerull... Dusjer m/ såpe når jeg kommer hjem og unngår å ta meg selv i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Tar som regel med meg et lite håndkle som jeg legger under meg under benkpress o.l. Vasket på alt jeg brukte på det senteret jeg trente på før, men der hadde de spray og papir tilgjengelig på hver vegg så det var lett tilgjengelig. Der jeg trener nå er det kun papir ved inngangen, og da har de ikke tilrettelagt nok til at jeg gidder. Ellers vasker jeg bare stanga når jeg har brukt flytende kalk, for det er en forutsetning for at vi får lov til å bruke det. Anonymkode: d019c...0be
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Pleier alltid å ta en kjapp runde med spray og papir etter å ha brukt apparater, og det er heldigvis flere antibac-stasjoner på senteret som jeg anvender på vei ut. Anonymkode: 923a5...bfb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 På 21.11.2018 den 19.00, AnonymBruker skrev: Det ekleste som finnes er spor av hode og hår på treningsbenker. Æsj! Anonymkode: 49181...34a Jeg hater også det å finne hoder liggende på treningsbenkene. Pleier imidlertid å legge det forsiktig i et hjørne så andre slipper å snuble i det. Det blir så grisete. Anonymkode: 64501...f1f 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 Husk på alt du tar på, ikke slikk deg på fingrene eller bit negler for eks. Etter du er ferdig med styrketrening så vasker du deg på hendene i garderoben. Da ser du hvor møkkete hendene har blitt av alle vekstenger, manualer, apperater etc. Anonymkode: aac2b...663
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 Jeg vasker apparater og benker før jeg bruker de. Regner ikke med at vedkommende som har brukt det før meg har gjort det, så da tar jeg med meg fuktet papir, og tørker av underveis. Bytter etterhvert som papiret er brukt på begge sider. Anonymkode: 2a0e0...afa
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #13 Skrevet 25. november 2018 det er vel like ekkelt å prøve klær i klesbutikker egentlig ? Anonymkode: 50d34...4f0 1
Nerine_ Skrevet 25. november 2018 #14 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er vel like ekkelt å prøve klær i klesbutikker egentlig ? Anonymkode: 50d34...4f0 Svetter du voldsomt når du skifter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå