Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste tiden begynt å klø i øynene når jeg bruker maskara. Har ikke byttet maskaramerke (bodyshop) på flere år, men den jeg bruker nå er forholdsvis ny (2 uker)

Noen som vet hva det kan være, evt. anbefale en maskara for sarte øyne?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten
Skrevet

Enkelte apoteker har sin egen make- up serie som er bra på sensitiv hud. Også endel optikere (spesielt litt større butikker) har en make- up serie som skal være bra på sensitive øyne.

Gjest nissen
Skrevet

ACO har maskara for de som nesten ikke tåler noen ting...Har selv brukt den. Den irriterer absoutt ingenting, så sånn sett er den grei. Men syns ikke den er veldig bra på volum og fylde som andre maskaraer. Du kan jo prce den... Jeg brukte den i noen måneder og etter det har jeg faktisk ikke vært plaget av irriterte øyne,så nå kan jeg bruke alle andre maskaraer. Vet ikke helt hva som skjedde,men fint er det iallfall...

Husk også at du ikke låner bort eller låner maskaraer av andre. Pass også på å lukke den ordentlig igjen hver gang og ikke legg børsten ned noe sted for å unngå masse baktereie...

Skrevet

Anbefaler Almay! Det er en super serie for oss som reagerer på ting. Den er veldig mild for huden/ansiktet/øynene og er testet for allergier (ikke på dyr, nei!).

Skrevet

Jeg har også hatt problemer med mange mascaraer. Men redningen min ble Helena Rubinsteins Spectactular, både fin å påføre, holdbar, øynevennlig og ganske rimelig på SN, ca kr 180,- :)

Gjest Linselus ii
Skrevet
Anbefaler Almay! Det er en super serie for oss som reagerer på ting. Den er veldig mild for huden/ansiktet/øynene og er testet for allergier (ikke på dyr' date= nei!).

Hvor får man kjøpt Almay da? Vanlig parfymeri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...