AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Jeg vurderer å kjøpe en rimelig robotstøvsuger (Severin RB7025), i gave til et familiemedlem. Den har fått god tilbakemelding til å være av de billigere robotstøvsugerene. Personen kommer til å bruke denne i et dansestudio (80kvm), altså ingen møbler/tepper/hindringer. Tror dere en slik rimelig støvsuger da vil være god nok til slik type bruk? Har overhodet ingen peiling på robotstøvsugere, men så kanskje for meg at det ikke var behov for en like fancy og dyr robotstøvsuger når det ikke er hindringer i rommet 😊 Anonymkode: d4fa9...c27
Baretenker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Jeg kjøpte en robotstøvsuger for ca 1,5 år siden. Den kostet ca 1000kr (husker ikke merket) og var forferdelig. Den gikk bare inn i veggen og greide ikke bevege seg videre.. enden på visa var at jeg kastet hele greia.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, Baretenker skrev: Jeg kjøpte en robotstøvsuger for ca 1,5 år siden. Den kostet ca 1000kr (husker ikke merket) og var forferdelig. Den gikk bare inn i veggen og greide ikke bevege seg videre.. enden på visa var at jeg kastet hele greia. Når du ikke husker merket er jo ikke denne opplysningen veldig nyttig. TS: Jeg søkte den opp, og kan ikke skjønne annet enn at den burde funke. Den skal kunne ta et rom på opptil 100 m2, og uten tepper og andre hindringer kan jeg ikke skjønne hvilke problemer som skulle kunne oppstå. Anonymkode: 77a64...916
Baretenker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke husker merket er jo ikke denne opplysningen veldig nyttig. TS: Jeg søkte den opp, og kan ikke skjønne annet enn at den burde funke. Den skal kunne ta et rom på opptil 100 m2, og uten tepper og andre hindringer kan jeg ikke skjønne hvilke problemer som skulle kunne oppstå. Anonymkode: 77a64...916 Poenget mitt var at de billigere robotstøvsugerene ikke har et godt rykte på seg.
Bubblizz Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Takk for svar! Håper noen flere her har erfaringer å komme med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå