Majka Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Jeg har i det siste hatt slike merkelige smerteilinger i leggene. Dvs smerter som kommer og går. Jeg trener litt, men ikke for mye. Det kjennes nesten ut som voksesmerter i leggbenet, men er vel strengt tatt over den alderen. Smertene kommer kanskje en gang i uken, og er slik at jeg må ta meg til leggene (og nesten skrike). Ilingene går over etter noen minutter, men kan komme igjen etter en liten stund. Hmmm....Jeg vet ikke hva det kan komme av, kanskje noen der ute har opplevd lignende og har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 29. mars 2005 #2 Del Skrevet 29. mars 2005 Kommer smertene når du trener eller når du er i ro? Er det i musklene eller inne i beinet? Jeg har hørt at beinhinnebetennelse kan kjennes ut som voksesmerter, men har aldri hatt det selv. Jeg bruker forøvrig av og til å få krampe i leggene, og da kjennes det ut som slik du beskriver; utrolig vondt en liten stund, så går det over. Hvis det fortsetter bør du vurdere å sjekke det opp hos en lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mars 2005 For meg virker som om smertene sitter inni beina i leggen. Det er ikke krampe, for det vet jeg hvordan kjennes. Smertene kommer ikke spes i forbindelse med trening, men når som helst - hvor som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 29. mars 2005 #4 Del Skrevet 29. mars 2005 Sover du lite eller dårlig? Jeg får alltid sånne smerter som du beskriver i bena når jeg sover lite, dog ikke så kraftige. Tenkte bare jeg kunne si det. Men lege er sikkert lurt å gå til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 29. mars 2005 #5 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har beinhinnebetennelse og dette sitter foran i beina på leggene mine. Hvis man stryker oppover kan man kjenne små kuler når det verker som verst. Men det er mest vondt når jeg trener og har vekt på beina. Høres ikke helt ut som beinhinnebetennelse du har kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Del Skrevet 30. mars 2005 Tja...smertene sitter lissom "inni" beinet. Tusen takk for alle forslag iallfall. Tar en tur til legen om det blit værre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå