AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Har jeg mulighet til å sende noen åpne søknader for å søke jobb som assistent i barnehage? Har selv to barn, men ikke yrkesfaglig erfaring med barn. Er glad i barn og tenkte å begynne som tilkallingsvikar i starten. Ønsker ikke lenger å jobbe som sykepleier i en krevende turnus med mye helgejobbing. Anonymkode: 9d5b3...101
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Selvfølgelig kan du det assistentjobber krever jo ingen utdannelse, så du vil nok stille sterkt med din bakgrunn. Anonymkode: 6264f...fb7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Ikke lett og få 100% stilling som assistent. Jeg er vernepleier og meldte meg inn i vikarbyråer for å prøve og få meg jobb. Ble ikke ringt en gang.. Anonymkode: 682ac...623
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Jeg kjenner to sykepleiere som jobber i barnehage, en som assistent og den andre tok barne og ungdomsarbeider fagbrev mens hun jobbet. Hvis barnehagen har barn med sykdommer som trenger tilrettelegging eller medisiner ila dagen er det jo en ressurs. Anonymkode: 5ed40...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå