Gå til innhold

Gi julegaver til x-svigerfamilien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble separert for et år siden, og vi flyttet fra hverandre for et halvt år siden. 

Tidligere har x-mannen og jeg gitt julegaver til svigerfamilien (foreldre, søsken, svigerinne og nevøer/nieser). 

I min familie har vi blitt enige om at vi voksne ikke gir til hverandre, men kun til barna. Min familie er ikke så veldig opptatt av gaver og jul mens x-svigers er helt motsatt. 

Og så er spørsmålet mitt; skal jeg gi gaver fra meg til x-svigerfamilien i år? Eller er det greit å spørre om vi kan droppe gaver til/fra meg? 

I forbindelse med flytting var jeg nødt til å ta opp en del kredittkortgjeld. Og jeg merker at jeg vil heller prioritere å nedbetale gjeld denne måneden enn gaver. 

Men er det kjipt av meg? Skal sies at jeg og x-mannen har et veldig godt forhold fortsatt og er gode venner. 

For meg kunne jeg helst tenke meg å gi kun til barna og ikke til de voksne. 

Anonymkode: ad442...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere barn sammen? 

Anonymkode: 669a5...543

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere barn sammen? 

Anonymkode: 669a5...543

Ja

TS

Anonymkode: ad442...623

Skrevet

Det synes jeg godt du kan droppe ja. Evt kjøp bare en konfekt eller en juleblomst. 

Skrevet

Ville kjøpt noe av det Duff foreslår, evt ei flaske julerødvin hvis de liker det. Greit å gi en gave dersom det er viktig for svigers. 

Jeg gir fortsatt gave til jul og bursdag til mine ex-svigers åtte år etter skilsmissen, og det settes pris på 😊Ikke noe veldig dyrt, men koselig å kunne gjøre det. 

Anonymkode: b79a9...950

Skrevet

Dropp gaver og kjøp en blomst

Anonymkode: 219fd...04a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...