AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Ble separert for et år siden, og vi flyttet fra hverandre for et halvt år siden. Tidligere har x-mannen og jeg gitt julegaver til svigerfamilien (foreldre, søsken, svigerinne og nevøer/nieser). I min familie har vi blitt enige om at vi voksne ikke gir til hverandre, men kun til barna. Min familie er ikke så veldig opptatt av gaver og jul mens x-svigers er helt motsatt. Og så er spørsmålet mitt; skal jeg gi gaver fra meg til x-svigerfamilien i år? Eller er det greit å spørre om vi kan droppe gaver til/fra meg? I forbindelse med flytting var jeg nødt til å ta opp en del kredittkortgjeld. Og jeg merker at jeg vil heller prioritere å nedbetale gjeld denne måneden enn gaver. Men er det kjipt av meg? Skal sies at jeg og x-mannen har et veldig godt forhold fortsatt og er gode venner. For meg kunne jeg helst tenke meg å gi kun til barna og ikke til de voksne. Anonymkode: ad442...623
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Har dere barn sammen? Anonymkode: 669a5...543
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn sammen? Anonymkode: 669a5...543 Ja TS Anonymkode: ad442...623
Duff Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Det synes jeg godt du kan droppe ja. Evt kjøp bare en konfekt eller en juleblomst.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Ville kjøpt noe av det Duff foreslår, evt ei flaske julerødvin hvis de liker det. Greit å gi en gave dersom det er viktig for svigers. Jeg gir fortsatt gave til jul og bursdag til mine ex-svigers åtte år etter skilsmissen, og det settes pris på 😊Ikke noe veldig dyrt, men koselig å kunne gjøre det. Anonymkode: b79a9...950
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Dropp gaver og kjøp en blomst Anonymkode: 219fd...04a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå