Majott Skrevet 23. desember 2018 #61 Skrevet 23. desember 2018 På 21.11.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Heisann, Mann 30, 178cm, 70kg... Jeg er litt skremt over viktigheten for damer at mannen er "over 180"..? Jeg har ikke mange slike krav selv, bortsett fra "ikke overvektig" men høyden er jo faktisk ikke noe man kan gjøre noe med og sier absolutt NADA om en person... Er dette et krav fordi det vil være HELT turnoff for de dersom man er 2cm for lav? Jeg er spent på damers mening rundt dette?? Anonymkode: 286b4...6c0 Mannen min er knapt 2 cm høyere enn meg, dvs han er ca 175. For meg er det helt supert! Han er i akkurat passe kyssehøyde, så jeg ikke må legge hodet langt bakover for å kysse hann, eller strekke meg på tærne for å nå opp. Og i senga så er det flott å være omtrent like høye, både for meg og han. Jeg har vært sammen med en mann på 192 også, og med tanke på det jeg skrev over, så var det en ulempe. Uansett så har personlighet mest å si. Mannen min er nok den laveste jeg har vært sammen med, men også den beste på alle måter, ettersom vi har det veldig bra sammen. Da vi ble kjærester tenkte jeg ikke på at han ikke var så høy, og han tenkte ikke på at jeg (med mine 171) skulle vært lavere i forhold til han. Vi passet sammen, og likte hverandre, ble forelsket, så da hadde ikke høyde eller andre overfladiske ting noe å si. Forøvrig kjenner jeg mange damer som er sammen/gift med menn som er lavere enn de selv er. Og det ser ikke ut til at mannens høyde har noen betydning. 1
Playful Skrevet 23. desember 2018 #62 Skrevet 23. desember 2018 (endret) På 21.11.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Heisann, Mann 30, 178cm, 70kg... Jeg er litt skremt over viktigheten for damer at mannen er "over 180"..? Jeg har ikke mange slike krav selv, bortsett fra "ikke overvektig" men høyden er jo faktisk ikke noe man kan gjøre noe med og sier absolutt NADA om en person... Er dette et krav fordi det vil være HELT turnoff for de dersom man er 2cm for lav? Jeg er spent på damers mening rundt dette?? Anonymkode: 286b4...6c0 Jeg er ca 172 cm selv, og mitt eneste "krav" er at han skal være høyere enn meg. Så du er absolutt innafor slik jeg ser det. Mtp høyden i hvert fall. 178 cm og 70 kg hadde nok muligens fått meg til å rynke litt på nesen. Jeg vil at menn skal være menn, blir de for spinkle så gir det meg ikke rett følelse desverre. Jeg vil ikke ha menn som ser ut som bodybuildere, men de må ikke være pinnedyr heller. 🙂 Endret 23. desember 2018 av Playful Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #63 Skrevet 23. desember 2018 På 21.11.2018 den 16.52, AnonymBruker skrev: Jeg er 167 og ville ikke hatt en under 180. Anonymkode: 5b7fe...c90 Det er litt sært. Jeg er, som kvinne, 175 og jeg har datet menn på min egen høyde. Du velger selvsagt selv, men her begrenser du ditt eget marked veldig mye. Anonymkode: e97c8...c38 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #64 Skrevet 24. desember 2018 Rareste man ser er kvinner på type 160 med menn på 195. Sikkert en fordel at begge kan stå mens hun suger... par bør ha høyde i forhold til hverandre, ser rart ut med femten og tyve cm forskjell. 178 er ellers en flott høyde. Anonymkode: 1f8ff...331 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå