Gå til innhold

Menns Høyde..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Mann 30, 178cm, 70kg...

Jeg er litt skremt over viktigheten for damer at mannen er "over 180"..? Jeg har ikke mange slike krav selv, bortsett fra "ikke overvektig" men høyden er jo faktisk ikke noe man kan gjøre noe med og sier absolutt NADA om en person...

Er dette et krav fordi det vil være HELT turnoff for de dersom man er 2cm for lav? 

Jeg er spent på damers mening rundt dette?? 

Anonymkode: 286b4...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Here we go again.............

Anonymkode: 80c99...ab5

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Here we go again.............

Link gjerne til gammel tråd..?

• Liker 1
Skrevet

Link gjerne til gammel tråd..?

• Liker 15
Skrevet

For meg er ikke høyden det viktige. Hva hjelper det å være høy når det er intelligens og personlighet som teller...

Anonymkode: fe9b3...771

• Liker 2
Skrevet

Idealet er 185+. Så du mangler ikke 2 cm. Du mangler minst 7 cm.

Anonymkode: d7247...5d4

• Liker 11
Skrevet

Idealet er 185+. Så du mangler ikke 2 cm. Du mangler minst 7 cm.

Anonymkode: d7247...5d4

Joda, og det er greit, og du har ikke 2, men 7kg for mye

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Joda, og det er greit, og du har ikke 2, men 7kg for mye

Uff da, her er noen bitre. 

• Liker 9
Skrevet

Har aldri hatt slike krav, nå er jeg bare 163 cm da. Trenger ikke være så høy for å komme over det. Min eksmann er ca 170 og en eks var 165... nå er jeg gift med en på 182. Faller man for en så er vel høyden underordnet for de fleste vil jeg tro. 🤷‍♀️ Jeg tenker kvinner som er veldig høye må få lov å ønske seg en høyere mann. Men at det skal være et krav..sært. 

Anonymkode: 406c2...7eb

• Liker 3
Skrevet

Tja, jeg kunne vurdert en mann på 178 om alt annet falt i smak. Rent estetisk så ønsker jeg en mann som er rundt 185. Dater nå en på 191 og han er nesten litt for høy. 

Anonymkode: aa3f1...543

Skrevet

Jeg er 173, så jeg er litt over gjennomsnittshøyden. Men, Jeg hadde datet en mann på 178 om alt det andre falt i smak. 

Anonymkode: 3b827...cc3

• Liker 1
Skrevet

Jeg (kvinne) er 178  og samboeren min er 177. Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: f14fd...595

• Liker 8
Skrevet

Jeg er 167 og ville ikke hatt en under 180. Er ikke det at to centimeter ville stoppet meg fra å gå for en fyr dersom jeg fikk følelser for han, men da snakker jeg ideelt sett..

Pappa er 173 og mamma 167, så jeg har ganske lave gener. Søstrene mine er en del lavere enn meg. Mormor var og kjempeliten.  Datet en på 195, og synes egentlig det var ok! Men ville foretrukket typ 187 

Anonymkode: 5b7fe...c90

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 167 og ville ikke hatt en under 180. Er ikke det at to centimeter ville stoppet meg fra å gå for en fyr dersom jeg fikk følelser for han, men da snakker jeg ideelt sett..

Pappa er 173 og mamma 167, så jeg har ganske lave gener. Søstrene mine er en del lavere enn meg. Mormor var og kjempeliten.  Datet en på 195, og synes egentlig det var ok! Men ville foretrukket typ 187 

Anonymkode: 5b7fe...c90

Du er nesten "dverg" og vil ha en som er så mye høyere enn deg? Er det greit at menn syns du er uaktuell fordi du er så lav?

Anonymkode: 0dee2...07a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne 164cm, ideelt sett ser jeg etter noen 170cm+. Har vurdert om jeg bør sette en maks høyde da :fnise: når de går over 190 et det ganske stor forkjell i høyde 😅😬 

Utelukker ikke noe pga. høyde gir dem gjerne en sjangse :) høyde er ikke en «big deal», bare et lite ønske 👍🏻

Det som er «big deal» er langt hår 😵😵

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nesten "dverg" og vil ha en som er så mye høyere enn deg? Er det greit at menn syns du er uaktuell fordi du er så lav?

Hvorfor kaller du noen for dverg eller nesten dverg bare fordi du er uenig med dem? Det er ganske stygt av deg. For det første er det et skjellsord for kortvokst, og for det andre er brukeren du siterte gjennomsnittlig høy for kvinner, så om vedkommende er nesten kortvokst må jo også alle menn på 180 være kortvokst. Ser du hvor lite logisk det er? 

Jeg er forøvrig 160 og fortsatt langt i fra kortvokst selv om jeg er en hel del lavere enn den du siterte, og jeg bryr meg ikke om høyden på menn. Jeg opplever dog at mange menn trekker frem det at jeg er liten som veldig attraktivt. Kjæresten sier han synes det er feminint og fint, og han er 183. 

Jeg tenker at man kan ikke styre hva man tenner på og ikke selv om jeg ikke forstår hva som gjør høyde så viktig for noen. Uansett kan vi holde oss for god til å være nedlatende ved å kalle folk dverg osv når vi er uenige. Du må lære deg å tolerere andres meninger bedre. 

Anonymkode: 909a7...e93

• Liker 7
Skrevet

Toveis gate, er selv 180 høg og menn flest mener jeg er for høy. Jeg må i hvertfall ikke gå med høye sko rundt menn på 175-185cm, da blir det dritt kommentarer

Anonymkode: 526cd...72d

• Liker 2
Skrevet

Utseendemessig er høyde omtrent eneste kriteriet jeg har, og ett eller annet må jeg da få være kresen på!

185 eller høyere er sexy.

Man kan ikke noe for høyden sin, nei.

Men man kan heller ikke noe for det om man har et usymmetrisk ansikt, øynene sitter for tett, haka er veik, nesa diger eller leppene noen små streker.

Anonymkode: f09f8...47c

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge Wikipedia er gjennomsnittshøyden for norske kvinner 165,6 :fnise:

"Norske kvinner kommer i undersøkelsen på delt 18.-plass sammen med kroatiske kvinner med ett snitt 165,6 cm".

Anonymkode: f09f8...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...