Gå til innhold

God parykk som sitter bra -hvor bestille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en parykk som sitter godt og som ikke føles som den skal falle av ved mindre bevegelse. Den må:

@ sitte godt og være behagelig

@ se ekte ut

Kan du anbefale noen nettsider? Har en enorm hårgkrise, og skal barbere bort alt. Vil da gjerne ha parykk når jeg er ute blant folk..

Anonymkode: f34ab...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aliexpress! Søk etter full lace wig :)

Anonymkode: a4ac7...b45

Skrevet

Er du ute etter syntetisk eller ekte hår? 

Anonymkode: 3b824...d90

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aliexpress! Søk etter full lace wig :)

Jeg søkte det på aliexpress for å se, men hvorfor kommer det bare opp hår for mørkhuda damer? Typ svart eller afro? 

Anonymkode: fe3b6...5cf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søkte det på aliexpress for å se, men hvorfor kommer det bare opp hår for mørkhuda damer? Typ svart eller afro? 

søk på blonde lace wig da 😊 Det er lurest, så kan du farge den selv. Og du kan velge om selve lace skal være transparent, mørk eller svart. Bare sjekk detaljer :)  Og selvfølgelig sjekk at selger har gode reviews med bilder. Det koster jo litt for full lace, men absolutt mye mindre enn her i landet.

Ps. husk avgift over 350,- til Norge. De fleste selgere er behjelpelig og skriver at det er en gave eller kunstig hår til under 350,-, bare send de en melding.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

søk på blonde lace wig da 😊 Det er lurest, så kan du farge den selv. Og du kan velge om selve lace skal være transparent, mørk eller svart. Bare sjekk detaljer :)  Og selvfølgelig sjekk at selger har gode reviews med bilder. Det koster jo litt for full lace, men absolutt mye mindre enn her i landet.

Ps. husk avgift over 350,- til Norge. De fleste selgere er behjelpelig og skriver at det er en gave eller kunstig hår til under 350,-, bare send de en melding.

Takk for utbroderende forklaring:)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for utbroderende forklaring:)

Må legge til at det kreves litt arbeid med parykken, men det er ikke vanskelig hvis du bare får farget, vasket og stylet den ordentlig :) En ting til: vær litt obs på at en parykk du klipper til når du ikke har hår, vil ikke passe så bra når du begynner å få hår. Da er det jo mer fyll inni der. Brent meg på den selv 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...