Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 jeg har kjøpt et par frosne fjellørreter (sånne søramerikanske), og lurer på om noen har gode råd for tilbereding? Jeg kan jo steke dem i smør og servere poteter til, men vil gjerne har tips om litt mer tilbehør.
tommeline Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Stek dem hele i smør. Krydre med salt og pepper. Server med kokte poteter, agurksalat og rømme.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Takk:) høres godt ut. Agurksalat er agurkskiver i lake? (hehe - jeg kan ganske få mat-ting. men heldigvis får jeg det oftest til så lenge jeg har en slags oppskrift).
tommeline Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Agurker i lake av vann, eddik, sukker, salt og pepper var det jeg tenkte på ja. God middag
Gjest the imp Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Jeg pleier å fylle den med hvitløk, salt og pepper og et laurbærblad, og dryppe noen dråper sitron i. Pakker det inn i aluminiumsfolie og steker i steikeovnen på 200 grader i 15 min. Serverer med potetmos og masse frisk agurk, eller raspet gulrot og kålrot med sitrondressing over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå