AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Hadde intervju på torsdag og følte det gikk bra. Han sa han skulle ta kontakt denne uken med resultatet. Nå er det onsdag og har fortsatt ikke hørt noe. Er det da lite sannsynlig at jeg får jobben? Anonymkode: e9765...7d1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 4 timer siden, FrodeF skrev: Ja Så det er vanlig å bli kontaktet med en gang? Altså etter bare et par dager? Anonymkode: e9765...7d1
Gasellen Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Kommer jo helt an på hvor mange andre som intervjues og vurderes. Du får ringe å vise interesse.
Skilpadden Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Ring! Det kan ha vært hektiske dager i mellomtiden. Det behøver ikke å være negativt
Gjest Karkta Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Vi har kun kommet til Onsdag. Neste uke kan bety alt fra Mandag til Fredag. Det er dårlig skikk å ta kontakt før tiden har gått og du kan gjøre et dårlig inntrykk. Har du ikke hørt noe innen utgangen av Fredag tar du kontakt på Mandag og vil få et raskt svar. Det kan like gjerne vær at du får svar at de ikke har tatt en beslutning ennå også på Mandag. Lykke til i alle fall 😊
Mopsi Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Hadde også intervju på et torsdag og skulle høre noe uka etter.. Fredagen uka etter hadde jeg fortsatt ikke hørt noe og tok kontakt.. Der beklaget de seg med at det var travelt, men at jeg fikk jobben.. Jobber der i dag, så dette behøver ikke å være noe negativt.. Uansett så ønsker jeg deg lykke til 😀
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Ville ikke gitt opp enda. Uka er ikke over og når vi tilsetter trenger vi gjerne litt tid iallefall. Det skal ringes flere referanser, kanskje flere intervjuer etter ditt, siste rangering osv. Dette gjerne oppå allerede fulle dager. Anonymkode: c6abd...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå