Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ingen kan gi en eksakt pris, men ca hvor mye vil det koste for innglassing av en balkong på rundt 15 kvadrat hvor det også må være litt skråtak i innglassingen? Er det snakk om rundt 40 eller 100k? :nigo:

Anonymkode: 580d6...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ingen kan gi en eksakt pris, men ca hvor mye vil det koste for innglassing av en balkong på rundt 15 kvadrat hvor det også må være litt skråtak i innglassingen? Er det snakk om rundt 40 eller 100k? :nigo:

Anonymkode: 580d6...fd5

Vi hadde en søknad i borettslaget angående det og jeg mener det kom på 150 000 kr. Mulig den var litt større enn 15 kvm.

Det må søkes til styret og de igjen må søke om fasadeendring, hvis det ikke allerede er noe som er vedtatt for bygningen.

Anonymkode: 14472...ca1

• Nyttig 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Fikk pris på 130k med OSLO INNGLASSING på 13 kvm, så det høres rimelig ut... Dette var levert fra oslo til bergen dog. Har faktisk tenkt å bruke de igjen, men noen som har forslag til andre? Skal innglasse verandaen neste sommer, så har litt tid

• Nyttig 1
Skrevet

Glasset inn en veranda på 25 kvm-kom på 120 000. Men uten skråtak da, det ville dratt opp prisen. 

Anonymkode: 9eca6...5ca

• Nyttig 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Kan man legge "vanlig" tak på en innglasset balkong? Jeg ønsker å glasse inn balkongen men kan godt ha "vanlig"/ugjennomsiktig tak... 

Anonymkode: 14afc...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...