Gå til innhold

Jenter om bi menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, drømte litt om bisex selv. Fikk prøvd ut litt, fant ut at det ikke var noe for meg dessverre. Er mange som fantaserer uten å prøve, hopp i det å utforsk sier jeg. Skulle ønske jeg var bisex, tenk på å ha dobbelt som mye utvalg av sexpartnere.

Nå koser jeg meg dildo analt i stedet av og til, samt strap-on om jeg er så heldig 🙂 Utrolig heftig å ri seg til orgasme, uten å røre pikken 🙂 

Anonymkode: cf5b7...661

Tror du bare skal være glad du ikke var bifil allikevel. Tenk nå på risikoen for HIV osv. Dessuten er det bare ekkelt med dem som har mål om å ligge med flest mulig mennesker, ingen kjærestemateriell for min del.

Men at du liker dildo i ræva høres jo litt gay ut forøvrig det og. Håper du er åpen om det når du møter ei dame og ikke fører henne bak lyset :) 

Anonymkode: 2b79a...0fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 29.11.2018 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Kunne aldri blitt sammen med en mann som er bifil. Dem er mer tilbøyelig for å være utro, dessuten er det flere bifile i skapet enn homofile. Dem lever skjult og i selvforakt og har sex på si uten at dama deres vet. Ikke for å og nevne at det er et stort turn off å tenke på at mannen du har kjent og elsker plutselig liker menn også. Det hadde blitt litt for gay for min del! 

Ikke for å glemme å nevne at menn som har sex med menn har langt høyere risiko for HIV og andre kjønnsykdommer enn heterofile. Og menn er jo dårlig på kondombruk generelt. Hvordan tror dere ikke en mann som nylig har funnet ut at han tenner på menn også og vil prøve det ut. Dere tror vel ikke han har særlig innsikt i det med større risikoen for sykdommer av gaysex, eller orket å gjøre research på sånt?

Bare prøv ut gaysir dere så vet dere hva jeg snakker om. Det er et godt eksempel på at bifile er utroe, og da spesielt mennene

På 29.11.2018 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Det må da være lov å si sin mening? Jeg er en kvinne i tyveårene og jeg syns det er MEGA turn-off med bifile, og utelukker helt å bli sammen med en mann som tenner på andre menn. Det er turn-off. Skal en liksom tvinges til å si at det er OK bare så noen ikke skal føle seg truffet? 

Anonymkode: 5d40f...bd4

23 timer siden, Phetzl skrev:

Du skal selvfølgelig få ha din mening, og ytre den som du ønsker. Det var mer det at innlegget ditt oste av fordommer og generaliseringer jeg reagerte på.

"Dem lever skjult og i selvforakt" hvor har du det fra? 

"Dem er mer tilbøyelige til å være utro" der savner jeg en link til studier som underbygger den påstanden.  Og ellers rein svada om at bifile ikke har innsikt nok til å skjønne at de må beskytte seg ved tilfeldig sex. 

Å være utro handler om holdninger, ikke om legning. 

Er selv bifil og har prøvd ut litt forskjellig. Men er jeg i et forhold så er det jo ikke snakk om å ligge med andre. Jeg er til dels i skapet da jeg ikke føler behov for å fortelle hvem som helst om min legning, men dama min vet det, og jeg ville ikke vurdert å bli sammen men noen som hadde problemer med dette.

M47 

Nå vet jeg ikke hvor kjent du er med KG, Phetzl. Men du bør sjekke anonymkodene før du svarer, siden det var jeg ikke jeg som skrev det andre innlegget :) 

• Liker 1
Skrevet

vet ikke hvordan jeg ville forholdt meg til sex med to menn som også vil ha hverandre, da jeg liker å være center of attention under sex

men... har en liten drøm om å bo og være sammen med to menn som også har et godt forhold 🙄

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på  bi  menn. Det er min seksuelle preferanse.  Men desverre har jeg en ny opp med menn som er så lagt inni skapet at de ikke vil ha sex med noen. Litt irriterende. Mannen min nå Han er a aseksuell . Og nå begynner toget å gå for min del. Man prøver sjelden noe nytt etter 40 åra. 

Anonymkode: 4eefc...cba

Skrevet

Og trådstarter laget jo tittelen «Jenter om bi menn» selv, fordi h*n ville høre hva vi mente. Og jeg sa min mening hvorfor jeg ikke kunne innledet et forhold og begrunnet hvorfor. Hvis man ikke tåler at noen har en «negativ» mening eller annen mening burde man heller ikke poste slikt innlegg og spørre. Makan til hårsåre folk i dag er

• Liker 2
Skrevet

Er så glad jeg ikke trenger å diskutere min legning med andre, glad jeg er trygg på meg selv. Dildo analt eller ikke 🙂 Veldig mange menn liker en finger i rumpa! Det kan jeg garantere, mer enn 50% av norske menn.

Anonymkode: cf5b7...661

• Liker 4
Skrevet

Vel, samboer aksepterte og hadde ikke noe imot at jeg en gang i mitt liv har hatt meg med ei jente. Så da føler jeg jo at jeg må gjøre det samme tilbake! :) Det gir ikke helt mening at det er ok for meg, men ikke for han. 

Hadde jeg vært singel og falt for en bi mann hadde jeg sikkert ikke hatt noe i mot det. Jeg sier «sikkert» fordi jeg ikke har vært i den situasjonen før. Men det gir mening at jeg hadde akseptert det!

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Ann Christin, mod

Skrevet
På 29.11.2018 den 13.24, Phetzl skrev:

Du skal selvfølgelig få ha din mening, og ytre den som du ønsker. Det var mer det at innlegget ditt oste av fordommer og generaliseringer jeg reagerte på.

"Dem lever skjult og i selvforakt" hvor har du det fra? 

"Dem er mer tilbøyelige til å være utro" der savner jeg en link til studier som underbygger den påstanden.  Og ellers rein svada om at bifile ikke har innsikt nok til å skjønne at de må beskytte seg ved tilfeldig sex. 

Å være utro handler om holdninger, ikke om legning. 

Er selv bifil og har prøvd ut litt forskjellig. Men er jeg i et forhold så er det jo ikke snakk om å ligge med andre. Jeg er til dels i skapet da jeg ikke føler behov for å fortelle hvem som helst om min legning, men dama min vet det, og jeg ville ikke vurdert å bli sammen men noen som hadde problemer med dette.

M47 

Det er kanskje lurt å se på AB-koden nederst i innlegget? Du siterer ikke meg nå. Jeg sier bare at jeg syns bi-menn er turn-off, og jeg hadde fått avsmak dersom jeg fant ut at en jeg holder på med en biseksuell og det har jeg full rett til. Jeg har ingen interesse av å være sammen med mennesker som tenner på begge kjønn. Kjønnssykdommer, etc., er jo også reelle problemer. 

Skrevet
På 30.11.2018 den 11.34, SlemUlv skrev:

Jeg kjenner jeg blir lei meg av å lese denne tråden, så utrolig mange fordommer :( 
Finne de samme fordommene mot bi/pan kvinner også? Eller er det bare menn som får servert disse?

Fordommer? Så nå må en si at det er helt OK og at en tenner på bi-seksuelle slik at noen ikke skal bli lei seg? Deal with it. Hva jeg foretrekker og tenner på kan ingen andre diktere, da det er en personlig prefereranse. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer? Så nå må en si at det er helt OK og at en tenner på bi-seksuelle slik at noen ikke skal bli lei seg? Deal with it. Hva jeg foretrekker og tenner på kan ingen andre diktere, da det er en personlig prefereranse. 

Nei, men det er forskjell på å ikke tenne på det, og ville at folk skal skjule det, eller ikke si hva legning man har, i fare for å bli dømt nord og ned for det. 

Det er holdningen som er problemet her, ikke hva man tenner på eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei, men det er forskjell på å ikke tenne på det, og ville at folk skal skjule det, eller ikke si hva legning man har, i fare for å bli dømt nord og ned for det. 

Det er holdningen som er problemet her, ikke hva man tenner på eller ikke. 

Jeg har ikke skrevet at folk skal skjule det, dette er jo noe folk burde fortelle. Jeg vil gjerne ha denne infoen, så kan jeg avslutte forholdet og slik at de kan finne seg noen som ikke har noe i mot det og som tenner på det. Jeg kjenner folk som er bifile og har ingenting i mot dem, men jeg kan ikke bli sammen med noen som er det.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...