Gå til innhold

Vondt i tissen når han er nær meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han jeg treffer nå er nær meg (spesielt hvis vi spooner og jeg er lilleskje) får jeg en helt ekstremt ubehagelig følelse i underlivet, slik at det faktisk gjør vondt. Er en veldig merkelig følelse. Tror ikke det at jeg er kåt, fordi er ikke slik det føles når jeg er kåt og skal onanere. Kan også føle meg litt kvalm. Erfaringer?

Anonymkode: 72dcd...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også få den følelsen hvis vi snakker på melding og han sier noe søtt eller noe.

Skrevet

Mener du at dere har samleie og han er inni deg bakfra og dere er begge bøyd i hofter og knær?

Anonymkode: f1d89...14e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener du at dere har samleie og han er inni deg bakfra og dere er begge bøyd i hofter og knær?

Nei, vi har ikke sex.. Haha.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har ikke sex.. Haha.

Er det sånn at du er jomfru? 

Skrevet

Er det sånn at du er jomfru? 

Ja

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja

Ah.. Da så.. Jo altså det kalles å bli kåt. Blodet strømmer til underlivet og det blir en slags følelse vond å beskrive. Den er ikke vond men når du er jomfru så er du også litt mer følsom og da kan du kjenne som det presser litt og trykker litt gjerne. Gjerne fremme på det som heter klitoris eller inni. Det er helt normalt. Det betyr ikke at du skal gjøre noe med det. Å være jomfru er en bra ting. Den dagen du treffer den du vil ha så er det godt å ikke ha for mye historikk rundt underlivet sitt og alle disse guttene og mennene som har sett deg naken og det. Bedre å holde trusa på. Da kan du heller onanere alene.

• Liker 4
Skrevet

Hvis du har vært utsatt for voldtekt, incest eller seksuelle misbruk når du var mindre kan det skape vonde følelser rundt slike ting fordi det har gjort vondt i sjelen og i hjertet og nedentil.

Men jeg kan ikke forstå hvordan en jomfru kjenner til å spoone og lilleskje og det der? 

Hvor gammel er du?

Skrevet

Tissen?   Og kjenner ikke egen kropps ulike reaksjoner? Hvor gammel, er du? 

Anonymkode: 1dcd5...700

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du har vært utsatt for voldtekt, incest eller seksuelle misbruk når du var mindre kan det skape vonde følelser rundt slike ting fordi det har gjort vondt i sjelen og i hjertet og nedentil.

Men jeg kan ikke forstå hvordan en jomfru kjenner til å spoone og lilleskje og det der? 

Hvor gammel er du?

Det heter å kose, og trenger da ikke være seksuelt?

Anonymkode: f74d1...a28

• Liker 5
Skrevet

Det heter å kose, og trenger da ikke være seksuelt?

det er nok litt seksuell undertone i denne kosen her og er svært upassende dersom du er under 16år

hvor gammel er du?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

det er nok litt seksuell undertone i denne kosen her og er svært upassende dersom du er under 16år

hvor gammel er du?

Får man ikke lov til å spoone før man er 16? Den var ny..

Når ble spooning seksuelt? Er det fordi kjønnsorganene tilfeldigvis havner veldig nære hverandre i avstand? Er det da lov å f.eks sitte på fanget til noen, eller er det seksuelt også?

• Liker 8
Skrevet

Jeg er nesten tjue, så slapp av. Det er en annerledes kåtfølelse, isåfall. Om jeg skal ha sex eller ikke er da opp til meg, trenger heller ikke diskusjoner ang at ejg er jomfru, det er et eget valg. 

Og jo er ganske vanlig å kose med gutten man dater selv om man ikke skal ha sex. Og er blant annet da jeg får disse følelsene. Kan kanskje være kåthet, men isåfall er det så ekstremt at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det

• Liker 2
Skrevet

jeg har hatt et ganske komplisert forhold til gutter, sex og nærhet hele livet uten å noen gang vite hvorfor. Aldri blitt utsatt for overgrep eller noe.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tissen?   Og kjenner ikke egen kropps ulike reaksjoner? Hvor gammel, er du? 

Anonymkode: 1dcd5...700

Ja, tissen? Tiss, vagina, underliv. Samme hva jeg kaller det, vel

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten tjue, så slapp av. Det er en annerledes kåtfølelse, isåfall. Om jeg skal ha sex eller ikke er da opp til meg, trenger heller ikke diskusjoner ang at ejg er jomfru, det er et eget valg. 

Og jo er ganske vanlig å kose med gutten man dater selv om man ikke skal ha sex. Og er blant annet da jeg får disse følelsene. Kan kanskje være kåthet, men isåfall er det så ekstremt at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det

Jeg kan også få vondt nedentil når jeg er opphisset. En slags dump, tung, vanskelig definerbar smerte. Ofte hvis jeg er veldig kåt, eller i seksuelt ladede 'ikke røre' situasjoner. F.eks hvis jeg ligger tett inntil noen jeg har lyst på, men av en eller annen grunn ikke skal ha sex med der og da. Ofte en annerledes kåthet enn når man er alene og fikk så lyst, så man gjør noe med det. 

Anonymkode: dd0e6...a14

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tissen? Tiss, vagina, underliv. Samme hva jeg kaller det, vel

Nei, det er ikke det samme. 

Anonymkode: e3dcd...2ff

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke det samme. 

Anonymkode: e3dcd...2ff

Men vi skjønner vel uansett alle hva som menes, eller?

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er lenge siden vi har hatt sex kan jeg få en slik vond følelse når vi begynner å kose. Kjennes nesten ut som krampe i underlivet, rundt åpning. Når jeg får dette fortsetter faktisk denne "krampen" en stund etter vi begynner å ha sex også. Det er egentlig ganske vondt, men likevel litt godt- vondt når han da penetrerer meg. 

Siden dette skjer når kroppen virkelig higer etter sex tenker jeg bare på det som at kroppen blir litt overivrig. 

Anonymkode: bb540...a16

Skrevet

Takk for svar. Interessant... Så det er egentlig bare positivt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...