AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Har min i morgen. Ikke spesielt redd for samtalen men lurer litt på hva jeg kan forvente samtalen vil gå ut på. Noen som har hatt nylig? Sykepleier 2.året Anonymkode: 26fbd...cd9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Jeg har etterspurt samtale med veileder informant av midtveisevalueringene. For å slippe ubehagelige situasjoner jeg ikke er forberedt på. Ellers så tenker jeg det ikke er så mye å grue seg til så lenge du praktiserer etter arbeidsplanen din og har en god tone med veilederen din. Anonymkode: aacce...8bc
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har etterspurt samtale med veileder informant av midtveisevalueringene. For å slippe ubehagelige situasjoner jeg ikke er forberedt på. Ellers så tenker jeg det ikke er så mye å grue seg til så lenge du praktiserer etter arbeidsplanen din og har en god tone med veilederen din. Anonymkode: aacce...8bc DET er jo ikke gitt at man har, så vær så snill å ikke ta det personlig om du ikke har det.. Jeg tenker at du må fake it to you make it,om ikke.. Anonymkode: db8df...db8
Nuttery Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Hvis du har fyllt ut et midtvurderingsskjema så går samtalen (og vurderingen) ut i fra det. Jeg syntes alle midt- og sluttvurderinger har vært helt like i oppsett/utførelse, det eneste som har variert noe er hvilke kriterier jeg skulle vurderes ut fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå