AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Hvis noen er frekke mot dem så har de noen gloser å slenge tilbake med med en gang! jeg er mer slik at jeg ikke svarer fordi jeg ikke kommer på hva jeg skal si! det er kjempe irriterende! Anonymkode: f6d30...4be 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Lett. Jeg prøver hele tiden å forutse hva ord som blir sagt fremover i en setning. Derfor legger jeg hele tiden ord i munnen på folk og de ender opp med å spørre om hvordan jeg klarer dette hele tiden:-) Anonymkode: 7ffa2...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Lett. Jeg prøver hele tiden å forutse hva ord som blir sagt fremover i en setning. Derfor legger jeg hele tiden ord i munnen på folk og de ender opp med å spørre om hvordan jeg klarer dette hele tiden:-) Anonymkode: 7ffa2...6b1 Du må være slitsom å føre en samtale med Anonymkode: b4c6f...198 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må være slitsom å føre en samtale med Anonymkode: b4c6f...198 Intenst, om jeg går inn for det😁. Som regel hoder jeg kjeft og lar folk komme på ordet selv. Men jeg syns da at samtalen går tregt og den blir lite givende, siden jeg vet hva de vil si. Anonymkode: 7ffa2...6b1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intenst, om jeg går inn for det😁. Som regel hoder jeg kjeft og lar folk komme på ordet selv. Men jeg syns da at samtalen går tregt og den blir lite givende, siden jeg vet hva de vil si. Anonymkode: 7ffa2...6b1 Da kunne nok vi passet sammen. Jeg bruker å la være å avslutte setningene mine fordi jeg tenker at folk vet hva jeg skal si. Anonymkode: 88f89...28b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Jeg er ikke den som snakker mest i alle sosiale settinger, men dersom noen er frekke med meg så blir jeg såpass irritert at jeg svarer tilbake asap. Akkurat som hjernen fyrer seg opp og alle de rette ordene er der. Det trenger ikke være frekt eller ondskapsfullt, men et eller annet med en humoristisk snert som viser vedkommende at sånn sier du ikke til meg. Skjer heldigvis ikke så ofte, folk flest er ikke frekke. Anonymkode: 4cf5a...fd8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Det er lett som en plett. Det kommer bare automatisk om noen er frekke...... Anonymkode: 7a146...e8d
Raspberrypi Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 (endret) "The jerk-store called, they're running out of you". Endret 22. november 2018 av Raspberrypi Autocorrect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå