Gå til innhold

Politiet opprettet sak.. Personalia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som vekter er jeg mye i kontakt med Politiet, nett som i dag. Jeg videreformidler beskjeder fra kunde til Politiet - og i dag på sentralen spurte politiet om mitt fulle navn for å opprette sak om det som skjedde ute hos kunden jeg jobber for. Godtok ikke vekter-ID. Er dette lov? Og hva brukes min personalia til i slike saker? 

Anonymkode: 9cf17...82b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Som vekter er jeg mye i kontakt med Politiet, nett som i dag. Jeg videreformidler beskjeder fra kunde til Politiet - og i dag på sentralen spurte politiet om mitt fulle navn for å opprette sak om det som skjedde ute hos kunden jeg jobber for. Godtok ikke vekter-ID. Er dette lov? Og hva brukes min personalia til i slike saker? 

Du er kanskje et mulig vitne i en eventuell rettsak?

Anonymkode: 20ca9...858

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje et mulig vitne i en eventuell rettsak?

Anonymkode: 20ca9...858

Ja - går ut fra det er noe sånt. Ble en alvorlig hendelse jeg rapporterte inn så er nok mulig det du sier 

Skrevet

Får dere ullen opplæring i slike problemstillinger når dere tar kurs? 

Anonymkode: b24db...c49

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dere ullen opplæring i slike problemstillinger når dere tar kurs? 

Hva mener du ? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du ? 

Oops. Autocorrect. Fikk dere ikke opplæring i slike problemstillinger når du tok vekterkursene?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oops. Autocorrect. Fikk dere ikke opplæring i slike problemstillinger når du tok vekterkursene?

At ID-kortet skal være nok.. Men er nok for å spare tid hvis det trengs vitner. Ville barre høre om andre har opplevd samme

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

De må legge deg inn i saken. Holder ikke med vekter-ID da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...