AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Har begynt å se på slike videoer der de holder foredrag og snakker om det med å manifistere. Det blir vel en slags "law of attraction". Det er noe med at du tenker at du har det, så oppnår du det. Og jeg tror på det, for jeg har hele livet hatt enormt dårlig tro på meg selv. Selv om jeg har mer erfaring i noe, eller bedre karakter eller hva enn er, så blir andre foretrukket. Min selvtillit er totalt på bunn. Etter hvert har jeg bare begynt å se ned på meg selv, jeg psykisk mishandler meg selv. Så ender jeg alltid med nedturer og bitterhet når mine bra muligheter forsvinner i alt sammen. ALT jeg tenker blir virkelighet. Jeg har tenkt at jeg kommer til å bli fattig, og holder igjen sparepenger som bare det. Alle jeg ser som er mer positive til seg selv , får til ting. Er det flere som har erfaringer med dette? Anonymkode: fa433...c5f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg har begynt å følge med på Agnes Vivarelli på youtube. Hun har noen fantastiske videoer om å bli glad i seg selv. Hun har flere meditasjoner og så sier hun i hvert fall i den ene jeg har hørt, at affirmasjoner virker. Skriv en liste over minst 10 positive ting om deg selv. Les den for deg selv så ofte du trenger. Hvis du har en negativ tanke så bytt den ut med en positiv. Det virker. For mange år siden hadde jeg et klistremerke på speilet på badet der det sto "du er vakker" på. Jeg trodde ikke noe på at jeg var vakker, men jeg så jo de ordene hver gang jeg var på badet - og det var ganske ofte. Jeg begynte å tenke om meg selv at jeg var vakker og morsom. Det tok tid, men etterhvert begynte jeg å føle meg mye bedre om meg selv. I LOVE MYSELF er fint å si til seg selv. Igjen og igjen og igjen. Anonymkode: caf22...629 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå