AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg savner ikke foreldrene mine, er rart å si det, men det er sant. hvorfor savner jeg dem ikke? Jeg blir selvfølgelig glad når jeg besøker og og ser dem, men jeg kjenner ikke «savn» er dette normalt? Samboeren min for eksempel kan si «savner mamma» osv, mens jeg tenker ikke på det engang. Jeg blir forvirret av det Anonymkode: 7d83b...f22
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Neinei, savner aldri mamma og pappa jeg heller. Hehe. Har jo hatt dem tett på i 20 år. Nå er jeg 29. Så. Det går fint å ikke se dem daglig:-) men savner dem? Nei. Hadde savna barna mine, og kanskje mannen.. etter to tre uker, vel å merke. Anonymkode: bc0ce...4b5
Perle Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg driver heller ikke å "savner" foreldrene mine. Aldri gjort.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Savner ikke mamma men gleder meg til å se henne. Anonymkode: 6c5ff...2e0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Har heller aldri kjent på noe savn, av mine foreldre.
Supernova17 Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Jeg føler ikke dette savnet jeg heller, og jeg har følt meg dårlig fordi jeg ikke har savnet familien min. Jeg flyttet til utlandet og jeg har ofte dårlig samvittighet for at savnet ikke er der. Men nå ser jeg at det er tilfelle hos flere.
Gjest Mass Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Jeg føler heller ikke savn. Men foreldre er jo lett tilgjengelig og noen man tar for gitt (for de er jo foreldre, ikke sant), så det er vel ikke rom for å savne sånn sett 🤔
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Vi bor i to forskjellige land. Savner de aldri. Anonymkode: 1f667...bbe
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Jeg går heller ikke rundt og savner moren min. Men jeg er veldig bevisst på tiden vi har sammen etter at faren min fikk et massivt hjerteinfarkt uten forvarsel og døde da han var 52. For etter at han døde, savnet jeg ham likevel, gitt. Anonymkode: f06bc...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå