Gå til innhold

Å ikke kjenne savn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner ikke foreldrene mine, er rart å si det, men det er sant.

hvorfor savner jeg dem ikke? Jeg blir selvfølgelig glad når jeg besøker og og ser dem, men jeg kjenner ikke «savn» er dette normalt? 

Samboeren min for eksempel kan si «savner mamma» osv, mens jeg tenker ikke på det engang. 

Jeg blir forvirret av det

Anonymkode: 7d83b...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, savner aldri mamma og pappa jeg heller. Hehe. Har jo hatt dem tett på i 20 år. Nå er jeg 29. Så. Det går fint å ikke se dem daglig:-) men savner dem? Nei. Hadde savna barna mine, og kanskje mannen.. etter to tre uker, vel å merke. 

Anonymkode: bc0ce...4b5

Skrevet

Jeg driver heller ikke å "savner" foreldrene mine. Aldri gjort. 

Skrevet

Savner ikke mamma men gleder meg til å se henne.

Anonymkode: 6c5ff...2e0

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har heller aldri kjent på noe savn, av mine foreldre.

Skrevet

Jeg føler ikke dette savnet jeg heller, og jeg har følt meg dårlig fordi jeg ikke har savnet familien min. Jeg flyttet til utlandet og jeg har ofte dårlig samvittighet for at savnet ikke er der. Men nå ser jeg at det er tilfelle hos flere.

Skrevet

Jeg føler heller ikke savn. Men foreldre er jo lett tilgjengelig og noen man tar for gitt (for de er jo foreldre, ikke sant), så det er vel ikke rom for å savne sånn sett 🤔

Skrevet

Vi bor i to forskjellige land. Savner de aldri. 

Anonymkode: 1f667...bbe

Skrevet

Jeg går heller ikke rundt og savner moren min. Men jeg er veldig bevisst på tiden vi har sammen etter at faren min fikk et massivt hjerteinfarkt uten forvarsel og døde da han var 52. For etter at han døde, savnet jeg ham likevel, gitt.

Anonymkode: f06bc...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...