Gå til innhold

Ser dere annerledes på damer eller menn som har sex på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det mer innafor for menn. Eller synes dere det ikke har noe å si? 

Anonymkode: 50ce9...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde sex på første date. Hadde ikke akkurat planlagt det, men som du sikkert skjønner siden vi i dag er kjærester så klaffet ting veldig bra.

Anonymkode: 1948d...7e5

Skrevet

Har ikke noe å si.

Anonymkode: 7db1a...107

Skrevet

Nei.

Hvis jeg treffer menn som tenker skjevt om det så er det dumpegrunn.

Skrevet

Et godt forhold starter med et PANG for meg! Det skal være så mye tiltrekning at å ikke ha sex på første date blir rart.

Anonymkode: d6520...6bd

• Liker 1
Skrevet

Har mer imot de som venter og venter som om de har kvote på sex. Det er ikke slik at man kan bruke opp kjønnsorganet sitt, så å vente av prinsipp er rimlig patetisk.

Anonymkode: f1baf...2fb

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt sex på første date én gang. Jeg har nå vært sammen med den mannen i over 8 år, vi er samboere, forlovet og har akkurat kjøpt oss hus. Så nei, jeg ser ihvertfall ikke ned på folk som har sex på første date. Av og til så klaffer det bare. Ingen av oss hadde nok planlagt det, det bare skjedde. Jeg har alltid hatt ett litt anstrengt forhold til sex, men med han så følte jeg meg trygg... 

Anonymkode: f93ee...ad4

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. 

Etter å ha vært singel en stund nå etter et lengre forhold, må jeg si meg nesten overrasket over hvor mange som er åpne for sex på første møte. 

Skrevet

Ja ser på de som vil ha sex på første date som billige, og hadde dermed ikke blitt noen date nr to. Man klarer å vente noen uker/mnd ekstra  om det er drømmepersonen. Mennesker har selvkontroll og er ikke dyr.

Anonymkode: a8c84...c0a

Skrevet

Har aldri brydd meg om det. Jeg synes det bare er flott at de, som meg, er glad i sex. 

Samboeren min og jeg hadde sex på første date. Rett fra middag og hjem til meg. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mer imot de som venter og venter som om de har kvote på sex. Det er ikke slik at man kan bruke opp kjønnsorganet sitt, så å vente av prinsipp er rimlig patetisk.

Anonymkode: f1baf...2fb

Pokker ....NÅ ble jeg jekla nervøs assa ...

tenk om den er oppbrukt snart.....

akk å ve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...