Gå til innhold

Kan katter være hjerneskada?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et katt som burde fått gått ute så mye han ønsket. Å gi en katt nok stimuli innendørs er umulig dersom katten er svært aktiv.

Anonymkode: 45da7...b54

Han fikk være ute så mye han ville, men han gikk aldri langt fra huset. Hvorfor går du ut i fra at vi holdt katten inne egentlig?

Endret av Inwe
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her, jeg ER veldig glad i katten altså. Hun er også veldig sosial og elsker besøk. Men hun er en omplasseringskatt på 2 år, jeg kjøpte henne av en dame fordi hun også mente det var noe galt med henne. Men hun er frisk og har vært på sjekk hos dyrlege nylig. jeg har også spurt dyrlege om det kunne være noe galt, hun forstod hvorfor jeg spurte men mente hun bare var født litt rar. 

Er ikke normalt klønete katt heller, hadde det vært en kattunge så hadde jeg skjønt at de raser ned og undersøker ting. Men når de er 2 år så er de vel litt mer voksne? Nå har hun lært å åpne døra til kjøleskapet, så må finne en lås av noe slag. Hun stjeler seriøst alt av mat/drikke hun kommer over, melk, brus, gulrøtter, grøt, you name it. Og jeg prøver å være flink å rydde unna alt men er ikke alltid jeg rekker det. Hun får gå ute også ( i bånd, tar ikke sjansen på å slippe henne ut alene) men trives ikke så godt ute, fordi hun fryser. 

Anonymkode: 952bc...484

Skrevet

Skaff barnesikring til kjøleskapet :)

Anonymkode: 143f9...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...