AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 hvis jeg glemmer en tråd jeg har hatt, og noen har gått inn og svart på den selv om den begynner å bli litt gammel og jeg har meninger om trådtittel, så svarer jeg..og så ser jeg at det var jeg som opprettet tråden 😛 Anonymkode: 2e62d...249
FrankDrebin Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Du er neppe alene om det, fort gjort når det er en tråd som har pågått i flere år, særlig om man har tatt en pause i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg leste et gammelt innlegg. Svarte innlegget: Akkurat det samme har hendt meg!. Så ser jeg at innlegget jeg svarte på hadde samme AB-kode som innlegget mitt og kom på at det var jeg som hadde skrevet det opprinnelige innlegget. Anonymkode: 7a5e3...df2 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Jeg har mer problemer med å huske om jeg har svart anonymt i en tråd eller med nick, om jeg har svart i det hele tatt. Og jeg gidder ikke lese 16 sider for å finne det ut. Så det finnes garantert noen tråder hvor jeg har skrevet både med nick og anonymt. Anonymkode: 52630...608
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Haha, og så har jeg faktisk funnet en tråd her jeg skrev i fylla. Åpnet tableten og den var seig som bare det. Hadde totalt blackout så nervene fikk kjenne det når jeg åpnet den. Første som dukker opp er et innlegg på kg. Såmsvarer jeg for å sjekke om svaret har samme ab kode som trådstarter..og det var det. Var direkte pinlig å lese det. Folk hadde jo ikke skjønt noen ting. Jeg skrem usammenhengnde, blandet så vidt inn engelsk og det var mange situasjoner mikset i ett innlegg liksom 😛 skulle tro jeg var på noe mer :S Anonymkode: 2e62d...249
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Jeg har googlet, kommet til tråder her som er ganske gamle, og ser at de mest sannsynlig er startet anonymt av meg ja haha Anonymkode: a1c0f...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå