Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg er på ivrig jakt etter skohylle i sort smijern eller sortlakkert stål som skal henge på veggen, og vanlig vegghylle i samme stil, som jeg (naturligvis) skal ha i min nye gang. Noen som aner hvor en kan få tak i sånt litt kjapt? Skal ha jentefest snart og vil at alt skal være klart til da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 28. mars 2005 #2 Del Skrevet 28. mars 2005 prøvd skeidar? ... eller ciro? .... eller obs inetriør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #3 Del Skrevet 28. mars 2005 Linker?? Pliiiiis...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #4 Del Skrevet 28. mars 2005 www.blackdesign.no De har forskjellige utsalg rundt omkring i landet. Du kan kontakte de eller sjekket hvor de har butikker, har mye innenfor smijern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2005 #5 Del Skrevet 29. mars 2005 En eller annen butikk som selger hytteting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #6 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvis du finner noe hos Black Design, så er det en butikk som bare har sånt på Metro, Tex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #7 Del Skrevet 29. mars 2005 Black Design har egne butikker samt mange forhandlere rundt om i landet. Drømmer meg bort i vår/sommerkatolgen deres. Det butikken ikke har, kan de bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2005 #8 Del Skrevet 29. mars 2005 Tusen takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #9 Del Skrevet 29. mars 2005 er black design butikk på metro, ganske stor, fin butikk! vi har kun smijern i gangen, og alt er kjøpt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2005 #10 Del Skrevet 29. mars 2005 Japps, Black Design har mye lekkert gang-stæsj, har sikklet litt på det jeg og men skal nok prøve å vente til vi pusser opp gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. mars 2005 #11 Del Skrevet 29. mars 2005 Postordre fra www.jotex.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 31. mars 2005 #12 Del Skrevet 31. mars 2005 Bohus og Sheidar har. Har også sett det i Ellos katalogen, men vet ikke hvordan de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå