Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Jeg er på ivrig jakt etter skohylle i sort smijern eller sortlakkert stål som skal henge på veggen, og vanlig vegghylle i samme stil, som jeg (naturligvis) skal ha i min nye gang. Noen som aner hvor en kan få tak i sånt litt kjapt? Skal ha jentefest snart og vil at alt skal være klart til da....
Cherie Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 prøvd skeidar? ... eller ciro? .... eller obs inetriør?
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 www.blackdesign.no De har forskjellige utsalg rundt omkring i landet. Du kan kontakte de eller sjekket hvor de har butikker, har mye innenfor smijern.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Hvis du finner noe hos Black Design, så er det en butikk som bare har sånt på Metro, Tex...
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Black Design har egne butikker samt mange forhandlere rundt om i landet. Drømmer meg bort i vår/sommerkatolgen deres. Det butikken ikke har, kan de bestille.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 er black design butikk på metro, ganske stor, fin butikk! vi har kun smijern i gangen, og alt er kjøpt der
Grooo Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Japps, Black Design har mye lekkert gang-stæsj, har sikklet litt på det jeg og men skal nok prøve å vente til vi pusser opp gangen...
loop Skrevet 31. mars 2005 #12 Skrevet 31. mars 2005 Bohus og Sheidar har. Har også sett det i Ellos katalogen, men vet ikke hvordan de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå