Gå til innhold

Eier ikke folk selvstendighet lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk spør om ALT på kg jo, til og med om de bør avslutte forholdet. 
Min erfaring er at jeg bør ta svarene her med en klype salt, da jeg ser at folk leser bare det de vil se, og svarer deretter..Og så elsker folk her å gjøre all verdens menn til psykopater "kom deg unna!"

Anonymkode: a1c2a...91b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 4138a...fc6

• Liker 2
Skrevet

Ikke nødvendigvis folk følger rådene på kg slavisk. 

Ikke akkurat noe fagforum, men likevel fint å vite hva folk tenker. Særlig i tråder med mange svar. 

Anonymkode: 3c8a8...94e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis folk følger rådene på kg slavisk. 

Ikke akkurat noe fagforum, men likevel fint å vite hva folk tenker. Særlig i tråder med mange svar. 

Anonymkode: 3c8a8...94e

men de må da selv vite hvor sine grenser går? Er det andre som skal bestemme hvilket valg ts skal ta?! 
Og særlig tråder der en kvinne ikke vet om hun vil fortsette med sin date/kjæreste lenger... mannen blir veldig ofte problemet.

Skrevet

Synes det er mer fascinerende at såpas mange spør om ting som de kunne funnet svar på mye raskere ved å google det. 

Anonymkode: 13ac8...c28

• Liker 1
Skrevet

Er vel nettopp når vanskelighetene er ute at folk spør om råd? 

Har man et forhold til en psykopat/personlighetsforstyrret, trenger man ofte mye oppbacking før man klarer å forlate vedkommende. Disse mennene ødelegger selvtilliten til partneren sin sekund for sekund. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lotty1978 skrev:

Er vel nettopp når vanskelighetene er ute at folk spør om råd? 

Har man et forhold til en psykopat/personlighetsforstyrret, trenger man ofte mye oppbacking før man klarer å forlate vedkommende. Disse mennene ødelegger selvtilliten til partneren sin sekund for sekund. 

Men nå skal det ingenting til før det kan kalles vanskeligheter da.

Og de spør ikke bare når det gjelder psykopater. 

Skrevet

:)) :)) trollaleitrollali :) :) 

Anonymkode: fde63...2ea

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:)) :)) trollaleitrollali :) :) 

Anonymkode: fde63...2ea

du ja

Skrevet

Jeg har spurt om det eller ikke direkte om jeg skulle slå opp, men siden jeg ikke hadde noen venninner eller andre å snakke med så ble det kg som ble min "venninne".

Jeg ønsket å få vite hva andre tenkte om vårt forhold og få ut litt tanker rundt det og jeg nevnte at jeg hadde tenkt på å gjøre det slutt, men jeg tok det folk skrev med en klype salt. Det gjør jeg alltid når jeg spør om ting på kg. Jeg fikk også flere ulike typer råd, men det var selvsagt min beslutning.

Så ja, det er ikke alle som har masse venner og andre de kan snakke om ting når de har behov for det og jeg synes man skal være forsiktig med å dømme. Det kan være forskjellige grunner til at folk spør og ikke nødvendigvis: "dere skal ta denne beslutningen for meg".

Anonymkode: 5097f...f47

Skrevet

Mennesker er flokkdyr. Vi søker hverandre for råd og respons. Tilmed de introverte gjør det her hele tiden. Det sier noe. De er også avhengig av flokken. Kanskje mer enn noen utenfor irl.  En ensom ulv er alltid til fare. Den som søker andre er ikke. Er likevel enig at folk ofte tenker uselvstendig. Tror de bare vil ha noen å betro seg til. Det er vel greit, selv om jeg stusser fælt selv iblant. Noen ting er så åpenbart klart eller feil. De vil bare ha bekreftelse av en grunn. 

Anonymkode: 4ae96...e3c

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at jeg bør ta svarene her med en klype salt, da jeg ser at folk leser bare det de vil se, og svarer deretter..

Den der erfarer jeg en del av i det virkelige liv også. Så mange selvsentrerte, og så få som faktisk er gode på å lytte, løfte blikket og oppfatte. 

Men ja, er enig. Her inne virker de aller fleste uselvstendige, men både tipper, håper og tror at de bare ønsker et bredere perspektiv og noen andre synsvinkler før de lander på sin endelige avgjørelse. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk spør om ALT på kg jo, til og med om de bør avslutte forholdet. 
Min erfaring er at jeg bør ta svarene her med en klype salt, da jeg ser at folk leser bare det de vil se, og svarer deretter..Og så elsker folk her å gjøre all verdens menn til psykopater "kom deg unna!"

Ja, men det gjør jo folk i alle tråder her. De leser det de vil lese og tillegger trådstarter meninger og holdninger de ikke har noen forutsetninger for å vite. Det virker som mange lar egne dårlige erfaringer farge hvordan de leser et innlegg. Det er forferdelig irriterende og jeg tenker at disse menneskene sikkert hadde hatt bedre av å snakke med noen enn å bruke tråder på kg som sin søppelbøtte.

Anonymkode: 5097f...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...