AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg begynte å se Ungkaren Sverige på Fem tirsdag-torsdag sist uke, og da jeg skulle se i dag til samme tid var det noe annet på Fem. Hva skjedde? Hadde gledet meg til å se fortsettelsen... Noen som vet om det kommer flere episoder? Anonymkode: 1762b...bad 1
Kamelia83 Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Jeg fulgte også med, men fant ikke i går. Det står på dplay at episode 7 ble sendt kl 20.30 i går, men i følge getboksen min var det ikke noe.
Måbarefåsiat... Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Så irriterende! Nå måtte jeg sjekke. Det er ikke på noe programoversikt fremover, jo! Gledet meg til å se hvem den tønten valgte. 2
Gjest middagshøyden Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Kunne spådd på forhånd at det ville bli liten interesse. Syns det blir sååå kleint på svensk. Venter spent på Ungkarskvinnen USA, vi er jo allerede et år etter amerikansk sendetid. Men jeg skjønner veldig godt frustrasjonen for dere som har fulgt med. Kunne godt vært flytta til et annet tidspunkt, i det minste. Anonymkode: 2fde0...d55 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Synd at det tar det av etter flere episoder, jeg hadde også begynt å følge med. Anonymkode: eb191...edf 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Jeg hadde også begynt å følge med, skulle gjerne fulgt med videre og sett hvem han valgte. Anonymkode: 99dcc...f6a 2
Gjest Skyggejenta Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 Foretrekker amerikanske The Bachelor og The Bachelorette. Den australske, svenske og andre land som tar over konseptet, blir som regel for stivt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne spådd på forhånd at det ville bli liten interesse. Syns det blir sååå kleint på svensk. Venter spent på Ungkarskvinnen USA, vi er jo allerede et år etter amerikansk sendetid. Men jeg skjønner veldig godt frustrasjonen for dere som har fulgt med. Kunne godt vært flytta til et annet tidspunkt, i det minste. Anonymkode: 2fde0...d55 Enig. Jeg følger alltid med på USA, men dette blir for teit. Anonymkode: 61a20...096
Gjest middagshøyden Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #11 Skrevet 28. november 2018 Så bra at folk har klaget! Reagerte mest på svaret jeg fikk da jeg klaget: At jeg kunne betale for å se resten på Dplay… Haha! Det er oppskriften på aldri å få meg til å betale for Dplay. Helt idiotisk å ta av en såpass kort serie når det begynner å dra seg til. Dette er jo en type serie der spenningen bygger seg opp mot slutten. Det burde vært forbudt å ta slike programmer av når folk har blitt "avhengige". Selv sluker jeg alt som handler om Ungkaren på alle språk. Det beste med den svenske versjonen, er at de som er med virker å være deg og meg, mer vanlige folk. Da liker jeg å være fluen på veggen 🙂 Favoritten min er den amerikanske Bachelor in Paradise, noe som altfor sjelden kommer på skjermen 😕 TS Anonymkode: 1762b...bad 1
Gjest middagshøyden Skrevet 28. november 2018 #12 Skrevet 28. november 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #13 Skrevet 28. november 2018 Den amerikanske er jo litt "the american dream", så sånn sett utfyller de ulike seriene hverandre. Jeg klarer ikke alltid unngå å sjekke hvordan det går til slutt, det er jo så spennende! Likevel MÅ jeg se 🙂 Skjønner ikke hvordan FEM kan si at folk ikke er interessert i å se Ungkaren. De fleste jeg kjenner ser programmet, men ikke alle vil innrømme det i offentligheten 😂 Håper virkelig vi får se flere serier med Ungkaren. Det er jo ikke naturlig å debattere så mye her inne flere år etter at serien ble vist i Sverige, men det betyr jo ikke at vi ikke vil se kjærligheten blomstre og eksplodere 🙂 Anonymkode: 1762b...bad
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #14 Skrevet 5. desember 2018 Har sett episode 14 som skulle være den siste i følge dplay, men utifra slutten av episoden så virker det jo som det skal være en til? Ble jo kuttet midt i noen klipp. Anonymkode: 05eb6...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #15 Skrevet 5. desember 2018 Jeg er såå glad de bestemte seg for å sende den allikevel. For en drittsekk 😂 Anonymkode: 9ef13...963 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #16 Skrevet 5. desember 2018 For en utrolig avslutning 😳 Hvis han ennå bor i Norge er han sikkert fornøyd med at sesongen ble flyttet til om natten 😂 Jeg håper da virkelig at vi får se flere ungkarer på TV snart! Elsker programmet! Anonymkode: 1762b...bad
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #17 Skrevet 5. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett episode 14 som skulle være den siste i følge dplay, men utifra slutten av episoden så virker det jo som det skal være en til? Ble jo kuttet midt i noen klipp. Anonymkode: 05eb6...0aa Enig! Det skjedde noe veldig rart der. Vil ha mer, vil ha mer! Anonymkode: 1762b...bad 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #18 Skrevet 6. desember 2018 Himla irriterende, og hvilken «bombe» var det Emma skulle slippe? Er de sammen nå, eller hva..? Følte de kuttet rett av midt i en episode. Anonymkode: e0424...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #19 Skrevet 6. desember 2018 På 20.11.2018 den 21.57, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å se Ungkaren Sverige på Fem tirsdag-torsdag sist uke, og da jeg skulle se i dag til samme tid var det noe annet på Fem. Hva skjedde? Hadde gledet meg til å se fortsettelsen... Noen som vet om det kommer flere episoder? Anonymkode: 1762b...bad Hva skjedde med Ungkaren Sverige? Han giftet seg og måtte desvere avlyse 😁 Anonymkode: 36eac...d63
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #20 Skrevet 6. desember 2018 Leste på nett at programmet var rart klippet, fordi bomben Emma skulle komme med hadde hun allerede sagt, nettopp at hun også hadde møtt Sebastian. For en kjærleiksgrøt 🤪 Anonymkode: 1762b...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå