Rotemor Skrevet 20. november 2018 #21 Skrevet 20. november 2018 (endret) Noen ganger jeg så angrer sånn på at jeg trykker meg inn på en tråd.... I-landsproblematikk: Jeg vil late som jeg er bedre enn jeg er og bedre enn svigermor så hvordan skal jeg klare å bedra henne videre og likevel røyke.... hmmmmm. Vrient! Endret 21. november 2018 av Rotemor 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #22 Skrevet 20. november 2018 24 minutter siden, Svigermor skrev: Hvorfor tror du at hele turen vi dreie seg om det? Det er ikke så utrolig spesielt at noen røyker. Hun kan være litt brå & direkte. Derfor litt redd for at hun kan se på det som et tillitsbrudd (at jeg ikke har sagt det før). Vil ikke skape uhyggelig stemning på noe som skal være en hyggelig tur! 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg en elsigg og damp på do. Da slutter du å røyke også. Problem solved 👍🏻 Anonymkode: 20a73...688 Er de lov i Tsjekkia? Har aldri prøvd - men de har en sønn butikk i byen jeg bor. Anonymkode: ebde4...960
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #23 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun kan være litt brå & direkte. Derfor litt redd for at hun kan se på det som et tillitsbrudd (at jeg ikke har sagt det før). Vil ikke skape uhyggelig stemning på noe som skal være en hyggelig tur! Er de lov i Tsjekkia? Har aldri prøvd - men de har en sønn butikk i byen jeg bor. Anonymkode: ebde4...960 Sånn butikk skulle det være! Anonymkode: ebde4...960
Whistler Skrevet 21. november 2018 #24 Skrevet 21. november 2018 Hva skal du svare når hun ber deg ta med en ekstra sigarettkvote til henne? Skal du gå for to ekstra flasker vin, si ja, eller at du skal kjøpe sigg til noen andre?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #25 Skrevet 21. november 2018 51 minutter siden, Whistler skrev: Hva skal du svare når hun ber deg ta med en ekstra sigarettkvote til henne? Skal du gå for to ekstra flasker vin, si ja, eller at du skal kjøpe sigg til noen andre? Sigaretter til en venninne 🙂 Anonymkode: ebde4...960
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2018 #26 Skrevet 21. november 2018 Du er flau over å røyke, men føler du deg ikke ganske dum som må lyve om det også? Er det bedre å lyve om at du røyker enn det er å lyve om ting så du kan snike deg unna å smugrøyke?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #27 Skrevet 23. november 2018 Jeg tenker at du må spørre om å bomme en røyk av henne når hun tar en røyk etter dere har ankommet. Når hun gjør store øyne, kan du bare si at det hender du tar en ferierøyk i ny og ne, når du er på tur. Tror ikke det er helt uvanlig. I allefall damper jeg og mine venninner i vei når vi drar på jentetur, og er langt borte fra mann og barn. Selv om vi ikke røyker hjemme, i hverdagen. Anonymkode: facba...21f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #28 Skrevet 23. november 2018 Synes ikke det er rart at TS synes det er flaut å røyke. De siste årene jeg var en røyker smugrøyket jeg hver gang jeg var i offentligheten. F.eks i et smug, bak en stor stein, osv. Ekstremt flaut å røyke. Anonymkode: 49d4a...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå