Bokalven Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Noen andre som følger med på The L Word, sesong 2? Gleder meg til episode 6, er på vei ned på min PC nuh!
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 L word? Hva er det? ....... :oops: ........
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 The L-word er en grusom serie som omhandler en mengde lesbiske kvinner. Har aldri sett en eneste episode da jeg blir fysisk kvalm av tanken på lesber.
Sienna Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 The L-word er en grusom serie som omhandler en mengde lesbiske kvinner. Har aldri sett en eneste episode da jeg blir fysisk kvalm av tanken på lesber. Hvordan kan du da vite at serien er grusom? Hvis du ikke har sett den? Selv om du synes tanken på lesber er grusom vet du ikke hvorvidt serien er bra.. Jeg elsker forresten the L word!
Jellyfish Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Synes serien er helt super, og gleder meg til sesong 2 kommer på TV til høsten. Stemmer det at Marina ikke er med lenger?
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 The L-word er en grusom serie som omhandler en mengde lesbiske kvinner. Har aldri sett en eneste episode da jeg blir fysisk kvalm av tanken på lesber. :o Du høres tolerant og hyggelig ut.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 sesong 2 er spennende så langt! Marina er ikke med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå