AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Er overvektig. Vil bli trent med synlige muskler og stram kropp. Hva er best taktikk: 1. kun riktig mat først og trene styrke og cardio etterhvert som jeg har gått ned til ønsket vekt? 2. Riktig mat og styrketrening? 3. Riktig mat og cardio? 4. Riktig mat, cardio og styrketrening? Evt hvilken styrketrening og cardio bør jeg trene? Jeg har allerede funnet riktig kosthold og har gått ned 14 kg. Til opplysning er jeg ung og huden min har gått fint inn nå. Anonymkode: 58f41...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Styrke med mange repitisjoner, og spis med kaloriundersudd. Men pass på at du får i deg nok næring og fett. Anonymkode: e5d7b...c46
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styrke med mange repitisjoner, og spis med kaloriundersudd. Men pass på at du får i deg nok næring og fett. Anonymkode: e5d7b...c46 Ikke få men tunge repetisjoner? Anonymkode: 219c4...b7a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke få men tunge repetisjoner? Anonymkode: 219c4...b7a Hvis du vil bygge styrke og volum kjører du få og tunge. Jeg regner med at du vil bli sånn "coss fit" og da kjører du mange reps. Anonymkode: e5d7b...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå