Nesly Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Har ett par venninner som gjør sport i å fise forran oss andre. Jeg syns det er spesielt og har sagt noen ganger at jeg ikke liker det men det går ikke inn. Er det respektløst av henne eller jeg som er prippen? Er nesten litt redd for å bli «streng» i fare for å fornærme henne..
Nesly Skrevet 20. november 2018 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2018 Altså, det er særlig hun ene som fiser spesielt mye, løfter på foten når hun sitter, etterfulgt av latter🙄
Skilpadden Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg er hun venninna som fiser, MEN jeg gjør det når jeg føler meg supernærme en person. Hadde tatt det som et kompliment🤷🏻♀️ 1
Chablis Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Æsj. Det er jo mangel på både respekt og folkeskikk. Hadde min venninne holdt på slik, selv etter jeg sa fra så hadde jeg bare gått og latt hun sitte der med griseriet. 15 2
Chablis Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, Skilpadden skrev: Jeg er hun venninna som fiser, MEN jeg gjør det når jeg føler meg supernærme en person. Hadde tatt det som et kompliment🤷🏻♀️ Når noen gjør sport i det? Typ løfter på beinet og sånt? Kompliment? Selv yngste her i huset gjør ikke sånt og han synes fortsatt promp er morsomt. 3
Ti.09 Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Jeg personlig syntes det ikke er noe særlig morsomt når folk fiser med vilje. Syntes det er respektløst, og det lukter ekkelt i tillegg... 6
Skilpadden Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 42 minutter siden, Elektra said: Når noen gjør sport i det? Typ løfter på beinet og sånt? Kompliment? Selv yngste her i huset gjør ikke sånt og han synes fortsatt promp er morsomt. Jeg har aldri tatt meg høytidelig nok til at jeg har blitt irritert på en nær venn som har prompet. Må man så må man. Og er det ikke bedre at man ler av det når der først har skjedd? 3
Chablis Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, Skilpadden skrev: Jeg har aldri tatt meg høytidelig nok til at jeg har blitt irritert på en nær venn som har prompet. Må man så må man. Og er det ikke bedre at man ler av det når der først har skjedd? Når ts sier "gjør sport av det" så ser jeg for meg at venninnen presser ut med vilje fordi det er "gøy". Og det er ikke om å være uhøytidelig, det er bare respektløst. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 Hvor gamle er dere? Nei, det viser mangel på folkeskikk! Eller lavere klasse. Anonymkode: c9669...7eb 2
Skilpadden Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, Elektra said: Når ts sier "gjør sport av det" så ser jeg for meg at venninnen presser ut med vilje fordi det er "gøy". Og det er ikke om å være uhøytidelig, det er bare respektløst. Mulig. Vi tolker ting forskjellig. Jeg leser det ikke som om hun promper for å prompe. Bare at hun ikke holder det inne. Og jeg synes ikke det er respektløst å prompe foran folk du er nære med. 1
Nesly Skrevet 20. november 2018 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, emilie123 skrev: Hvor gamle er dere? 38-39...
Nesly Skrevet 20. november 2018 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Nei, det viser mangel på folkeskikk! Eller lavere klasse. Anonymkode: c9669...7eb 38-39...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #14 Skrevet 20. november 2018 Ekkelt. Jeg hater promp. Tror jeg er traumatisert etter å ha vokst opp med en mor som prompet til alle døgnets tider i alle mulige settinger.. Til og med til matbordet.. Orker ikke tenke på det engang. Jeg selv promper aldri i samme rom som andre. Syns det er så motbydelig og ekkelt. Anonymkode: a25a2...53d 3
Thyra Skrevet 20. november 2018 #15 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, Elektra skrev: Når ts sier "gjør sport av det" så ser jeg for meg at venninnen presser ut med vilje fordi det er "gøy". Og det er ikke om å være uhøytidelig, det er bare respektløst. Det er vel ingen som presser ut med vilje, promper bare for å prompe, de lar bare være å holde igjen. Det er noen som klarer å svelge luft for å framprovosere en rap, men jeg tror ikke det er mulig å framprovosere en promp.
Chablis Skrevet 20. november 2018 #16 Skrevet 20. november 2018 (endret) 19 minutter siden, Thyra skrev: Det er vel ingen som presser ut med vilje, promper bare for å prompe, de lar bare være å holde igjen. Det er noen som klarer å svelge luft for å framprovosere en rap, men jeg tror ikke det er mulig å framprovosere en promp. Joda man kan presse ut ekstra promp, som guttemamma kan jeg bekrefte dette, men litt forsiktig må man være i tilfelle noe ekstra følger med.. Endret 20. november 2018 av Elektra 1
Chablis Skrevet 20. november 2018 #17 Skrevet 20. november 2018 (endret) Kan du ikke forklare oss bedre hva du mener med at hun gjør sport av denne fisingen ts? Endret 20. november 2018 av Elektra
Nesly Skrevet 20. november 2018 Forfatter #18 Skrevet 20. november 2018 3 minutter siden, Elektra skrev: Kan du ikke forklare oss bedre hva du mener med at hun gjør sport av denne fisingen ts? Eks: Letter på foten når hun må fise, presser ut fisen. Sier «hør nå» og trykker ut en braker. Sier æææsj og «åfy det stinker» etter å ha feset. Knekker i knærne mens hun slipper en fis. Ler når jeg sier det er ekkelt.
Tears in heaven Skrevet 20. november 2018 #19 Skrevet 20. november 2018 2 timer siden, Nesly skrev: Altså, det er særlig hun ene som fiser spesielt mye, løfter på foten når hun sitter, etterfulgt av latter🙄 Sånn er jeg og mine venninner 😂 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #20 Skrevet 20. november 2018 Det går da ikke ann å fise med vilje. Anonymkode: 8ccb2...ee2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå