AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg er tynnere pg slankere enn min venninne, men hun er 15 cm høyere og ser mye slankere og tynnere ut enn meg. Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 3aba7...03e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Vi lave har nok lett for å se litt komprimerte ut dersom vi har f.eks. pære, eple eller timeglassfasong selv om vi kan være veldig slanke. Tenk litt på hvordan et trekkspill ser ut når du drar og trykker det sammen Anonymkode: 9aa0d...1f4 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Det er fordi lemmene til oss små er kortere, da vil vi se forholdsvis større ut enn lengre mennesker med lik omkrets rundt for eksempel lår. Jeg er 1.50, og ser slank/vanlig ut når jeg kan bruke XS i klær. Går jeg opp i vekt og må bruke S, kan jeg nesten se litt lubben ut. Så sånn er livet.😕 Anonymkode: 80127...5b6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Jeg er rett under 160 cm, min venninne er 178 cm, vi bruker samme størrelse i klær, hun ser normalvektig ut, jeg ser tykk ut. Er jo helt naturlig at jo høyere jo slankere ser man ut. Anonymkode: c84fc...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Enkel matte,lengde vs. bredde. Anonymkode: 20973...398 2
wintergirl Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Det er da høye som har korte lemmer i forhold til høyde og lave som har lange. Også er det måten man er bygd på. Høye ser ganske så store ut hvis de legger på seg de ekstra kg, mens korte kan se mer lubne ut. Men veier du lite i forhold til høyden, så ser du tynn ut uansett. Lita og nett. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 2 timer siden, wintergirl skrev: Det er da høye som har korte lemmer i forhold til høyde og lave som har lange. Også er det måten man er bygd på. Høye ser ganske så store ut hvis de legger på seg de ekstra kg, mens korte kan se mer lubne ut. Men veier du lite i forhold til høyden, så ser du tynn ut uansett. Lita og nett. Jeg syns en lav person må være tynnere for å oppnå «liten og nett», enn en høy person må for å være slank. Høye damer har lengre lemmer jo. Og korte armer ser fort tykke ut. Korte legger osv. Anonymkode: 86b20...3d4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 er det ikke omvendt? at jo tynnere du er jo høyere ser du ut? jeg har fått høre at jeg virker ekstra høy pga jeg er så høy. er 182 og min bmi er 16. kusina er overvektig og folk sier at hun ikke virker høy . dessuten vet jeg da om høye kvinner som er overvektige. Men lave mennesker stort sett ser kanskje lit mer tette ut i kroppsbygning. så et tv program for litt siden om folk som var over 2 meter, my giant life eller noe... der så alle tynne ut. de hadde ikke særlig til former isf. Anonymkode: 75a41...dd0
wintergirl Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns en lav person må være tynnere for å oppnå «liten og nett», enn en høy person må for å være slank. Høye damer har lengre lemmer jo. Og korte armer ser fort tykke ut. Korte legger osv. Anonymkode: 86b20...3d4 Lave kvinner kam se lettere lubne ut, men høye damer kan se store ut hvis de legger på seg ekstra. Men dette kommer selvsagt an på fasong og muskler de har fra før. Lave damer kan faktisk ha lange lemmer og se lange ut. Høye damer kan se korte og butte ut, hvis den har korte lemmer i forhold til høyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå