Gå til innhold

Penisbrudd blant gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et stor press blant gutter på å ha stor penis?? Fikk sjokk da jeg hørte kjæresten min si at han aldri vil dusje og aldri har villet dusje fordi han alltid har minst penis(slapp vel og merke) i dusjen. Hadde det vært jenter til stede kunne jeg skjønt det, men er gutter virkelig opptatt av det på hverandre?

syns det er dumt at han er ukomfortabel med det. Penisen hans er ganske liten når den er slapp, men når den er hard er den noe av det større jeg har sett. Aldri sett så stor forskjell på slapp og hard? Er vel en såkalt grower da, og kan kanskje skjønne det hvis alle kameratene hans har showere og tror slapp penisstr = hard penisstr..

Anonymkode: 9ebad...48c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsto ikke overskriften.

Anonymkode: 22e1c...822

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke overskriften.

Anonymkode: 22e1c...822

Haha søren det var autocorrect. Skulle stå penispress

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penisen hans er ganske liten når den er slapp, men når den er hard er den noe av det større jeg har sett. Aldri sett så stor forskjell på slapp og hard?

Dette er litt av en selvmotsigelse. Du ser stor forskjell, men ingen forskjell? [Edit: ah, nå skjønner jeg hva du mente. Nevermind :) ]

Uansett. Ja, gutter/unge menn generelt er svært usikre når det kommer til penisstørrelse. Å ikke ville dusje med andre fordi man har en liten penis (selv om det er når den er slapp) er jo ikke så vanskelig å forstå. Det er like "naturlig" som at en tjukk jente vegrer seg for å dusje med alle de andre slanke jentene.

Endret av Nicathv
Skrevet
3 minutter siden, Nicathv skrev:

Dette er litt av en selvmotsigelse. Du ser stor forskjell, men ingen forskjell? [Edit: ah, nå skjønner jeg hva du mente. Nevermind :) ]

Uansett. Ja, gutter/unge menn generelt er svært usikre når det kommer til penisstørrelse. Å ikke ville dusje med andre fordi man har en liten penis (selv om det er når den er slapp) er jo ikke så vanskelig å forstå. Det er like "naturlig" som at en tjukk jente vegrer seg for å dusje med alle de andre slanke jentene.

Hm jeg bare skjønner ikke hvorfor noen skal kvie seg om de har liten penis når den er slapp, for alle gutter vet vel det at det egentlig ikke sier noe om den «avgjørende» størrelsen. Alle vet vel at noen er showere og andre er growere og at ergo slapp penis ikke hat noe å si. Men det er vel mer populært å ha en shower da? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...