AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 g trener på studio ca 3 ganger i uken og oppfatter meg sjeldent så glodd på som jeg gjør der. Liker å føle meg fin, så vet jeg har treningsklær jeg ser bra ut i men ikke sminke og lignende. har alltid hørt at folk er opptatt med seg selv når de trener og at jenter ikke skal føle seg glodd på på treningssenter fordi gutta har nok med seg selv. Men jeg føler ikke dette og lurer på om det bare er meg som er paranoid? Kjøpte ny treningstights og topp her om dagen som jeg vet jeg får fin kropp av(KUN for meg selv). Jeg har type og liker ikke oppmerksomhet fra andre gutter i slike settinger. Allikevel de to siste gangene jeg har trent har jeg aldri opplevd maken til. Guttegjenger som snakker til hverandre og ser på meg, som jeg LETT ser snakker om meg. En som kom bort og skulle snakke om utesteder midt i et sett jeg hadde og mens jeg hadde i ørepropper. Samt en idiot som faktisk filmet meg når jeg nok knebøy(dette meldte jeg fra om til nå ansatt da jeg syns det er motbydelig). skal jeg virkelig ikke få gå i treningstøy jeg føler meg bomb i bare fordi det er til å regne med at gutter/menn ikke klarer å la være så se!? Jenter gjør da ikke sånn på menn. Skjønner ikke greia. Anonymkode: 8c23f...0e6 2
Gjest Vanlig fyr Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Jeg ser ikke på andre når jeg trener, og fordi det finnes menn som her beskriver ser jeg som regel ned i gulvet siden jeg ikke vil at noen skal tro at jeg er slik som de du beskriver i posten din. Når jeg er på gymmen så er jeg der for å trene, ikke for å glane.
stan Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg har aldri vært i et treningssenter. Men siden jeg ser på damer nesten hele tiden, så antar jeg at menn ser på damer også på treningssenter. Kan ikke la være, det skjer på autopilot. Men jeg tror ikke mange legger merke til det. Og jeg ser bare. 3
Kaffefrøken Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 🙄 Vi mennesker ser på hverandre uansett hvor vi befinner oss. Det er vår natur. Vi studerer og vurderer hverandre fra første øyekast. Du kan aldri vite hva en annen tenker/fantaserer om deg, og det kan du heller aldri styre. Hva så om noen kikker på deg på treningssenteret? Det er helt sikkert noen som /så/ på deg på vei til, og på vei fra, eller på butikken...for den saks skyld. 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ser menn på jenter på treningsstudio Anonymkode: 8c23f...0e6 Selvsagt! Hvorfor skulle vi ikke der når overalt ellers? Anonymkode: cc04d...dfa 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt! Hvorfor skulle vi ikke der når overalt ellers? Anonymkode: cc04d...dfa Skjønner da ikke hvor «menn har nok med seg selv på treningssenter» kommer fra Anonymkode: 8c23f...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, Kaffefrøken skrev: 🙄 Vi mennesker ser på hverandre uansett hvor vi befinner oss. Det er vår natur. Vi studerer og vurderer hverandre fra første øyekast. Du kan aldri vite hva en annen tenker/fantaserer om deg, og det kan du heller aldri styre. Hva så om noen kikker på deg på treningssenteret? Det er helt sikkert noen som /så/ på deg på vei til, og på vei fra, eller på butikken...for den saks skyld. Hm, for meg kan ikke det at noen ser på meg i butikken og treningsstudio sammenlignes, for man kan faktisk føle hva slags intensjon en har med det. På et treningssenteret føler jeg det blir seksuelt med en gang, noe som handlingene(altså ikke bare blikk) jeg har opplevd i det siste har bekreftet. At en samtlige guttegjenger ser på meg og så hverandre og snakker tilsynelatende om meg når jeg diverse øvelser - man trenger ikke være rakettforsker for å forstå vinklingen av det. Det samme med han som filmet. Han som snakket med meg er greit nok, for han var egentlig bare hyggelig, men fremdeles et rart sted å sjekke opp noen på et treningssenter syntes jeg. Er der for å trene, svetter og står i og viser veldig tydelig med ørepropper og i min egen verden at jeg kun er der for å trene. Anonymkode: 8c23f...0e6 1
Gjest Opie Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Forskjell på å stirre og å se. Virker nesten som mange mener alle mannfolk skal se ned i gulvet når de er på treningssenter. Det er helt naturlig for en mann å ta en titt på en flott dame, og strengt tatt er vel dette noe man innerst inne ønsker også, å se bra ut? Og igjen, det er stor forskjell på å glane/stirre og se seg rund og registrere at det er pene menneser rundt en. Det finnes alltid råtne egg i kurven, både hos kvinner og menn, og de bør man bare overse, evt. rapportere hvis det blir ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Ja, det er jeg enig i. Blir vel mer stirring jeg sikter til da, for om folk bare ser legger jeg ikke merke til og det gjør jeg jo selv også. Men på treningssenter syns jeg det er unaturlig mye stirring. Anonymkode: 8c23f...0e6
Kaffefrøken Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, for meg kan ikke det at noen ser på meg i butikken og treningsstudio sammenlignes, for man kan faktisk føle hva slags intensjon en har med det. På et treningssenteret føler jeg det blir seksuelt med en gang, noe som handlingene(altså ikke bare blikk) jeg har opplevd i det siste har bekreftet. At en samtlige guttegjenger ser på meg og så hverandre og snakker tilsynelatende om meg når jeg diverse øvelser - man trenger ikke være rakettforsker for å forstå vinklingen av det. Det samme med han som filmet. Han som snakket med meg er greit nok, for han var egentlig bare hyggelig, men fremdeles et rart sted å sjekke opp noen på et treningssenter syntes jeg. Er der for å trene, svetter og står i og viser veldig tydelig med ørepropper og i min egen verden at jeg kun er der for å trene. Anonymkode: 8c23f...0e6 Bra du sa ifra om filmingen, og jeg håper det får konsekvenser. Jeg forstår at godt at noen av situasjonene føles ubehagelige, men det er ikke så mye du får gjort med det. Du kan eventuelt begynne å trene hjemme om du kjøper deg noe enkelt treningsutstyr, eller prøve å ignorere de ekle guttene.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner da ikke hvor «menn har nok med seg selv på treningssenter» kommer fra Anonymkode: 8c23f...0e6 Hvem sier det? Bare tull. Anonymkode: cc04d...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 Avhenger nok veldig, pubertale ungdomsgrupper hvor en trener og tre ser på/skaper seg er nok verstingene. Derfor holder jeg meg unna "billigsentrene" og jeg er mann. Innrømmer at jeg kaster et blikk på spesielt rumpene til kvinnene på treningssenteret, men jeg gjør det nok mer diskret, er jo ikke der for å glane eller sjekke opp noen. Anonymkode: 2b868...be6
BerntHulken Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: g trener på studio ca 3 ganger i uken og oppfatter meg sjeldent så glodd på som jeg gjør der. Liker å føle meg fin, så vet jeg har treningsklær jeg ser bra ut i men ikke sminke og lignende. har alltid hørt at folk er opptatt med seg selv når de trener og at jenter ikke skal føle seg glodd på på treningssenter fordi gutta har nok med seg selv. Men jeg føler ikke dette og lurer på om det bare er meg som er paranoid? Kjøpte ny treningstights og topp her om dagen som jeg vet jeg får fin kropp av(KUN for meg selv). Jeg har type og liker ikke oppmerksomhet fra andre gutter i slike settinger. Allikevel de to siste gangene jeg har trent har jeg aldri opplevd maken til. Guttegjenger som snakker til hverandre og ser på meg, som jeg LETT ser snakker om meg. En som kom bort og skulle snakke om utesteder midt i et sett jeg hadde og mens jeg hadde i ørepropper. Samt en idiot som faktisk filmet meg når jeg nok knebøy(dette meldte jeg fra om til nå ansatt da jeg syns det er motbydelig). skal jeg virkelig ikke få gå i treningstøy jeg føler meg bomb i bare fordi det er til å regne med at gutter/menn ikke klarer å la være så se!? Jenter gjør da ikke sånn på menn. Skjønner ikke greia. Anonymkode: 8c23f...0e6 Går ikke på treningssenter, men jeg hadde nok kikket litt på jentene. Det blir bare naturlige instinkter, det hadde ikke vært for å være slesk eller noe. Jenter er det vakreste vi har, og det er så klart ikke lett å unngå blikk fra menn. Mest av alt hadde jeg nok søkt øyekontakt, for jeg liker å smile og få smil tilbake. Er du dame, attpåtil attraktiv, og går på treningsstudio vil en del menn se på deg. Da får du enten; 1) finne deg i det, 2) Slutte på treningssenter eller 3) Gå på tider hvor det er få folk. Eventuelt tren med venninner eller type, så holder menn seg nok iallefall unna. At folk filmer er da virkelig ikke greit. Det kan for all del være at du er litt paranoid/innbilsk også, og at ikke alltid er slik som du tror. 1
Hunk_strax_innsatt Skrevet 21. november 2018 #14 Skrevet 21. november 2018 Ser på jentene på gymmen, men prøver å være i kun treningsmodus._. Blir ofte anspent klima på gym, føler jeg. Vil ikke stirre å være til bry. De drevne gutta kan nok om trening, og er mer enn villig til å gi tips. ( uavhengig av kunnskapsnivå og selv innsikt , haha ) dialogen min går stort sett ut på om jenta er ferdig med apparatet , eller om jeg kan hoppe mellom setta. Skulle ønske det var helt naturlig å gå bort til noen du ser kjører samme muskelgruppe, for å spørre om få bli med å teste programmet å utveksle tips/teorier. Da tenker jeg spes at jentene kan bli flinkere å snakke til fremmede menn._ uavhengig om du ville hatt ons ELLER ikke med han, selv om ingen fikk vite det. Å vis dere kunna vurdert å rote med den heldige mannen, burde du absolutt ta direkte kontakt, fortell han at han har råe skuldre, flott rompe eller mage. Spør gjerne om han vet om du gjør den øvelsen rett._._? ( selv om du kansje vet bedre selv) da starter dialogen, å kansje du blir kjent med en hyggelig fyr._? Kjemi har litt og si, ikke bare at hen er digg.. Dessuten er sex den beste kardioen, å man blir flinkere for hverandre gang for gang. Da kan man kansje trene sammen videre å hjelpe hverandre med fremgang i prestasjon.. Å være hemmelige knullevenner, fra å ta noen øvelser sammen random, må jo være gull. kansje det kan bli mer enn : Push,Pul meg,Hysj._._? Så jenter, i dare you! Ta kontakt diskret om du ikke vil joine programmet hans, å heller trene ferdig ditt løp. Men send ett blunk og ett luftkyss til han du kansje vil hilse på... Du kan jo bare si at han var litt kjekk, vis han spør, så si at du kan godt tenke deg å snakke eller chatte litt for å se om du blir mer kåt eller mindre. Men pass på å ikke få følelser for fort. ( liker dere sexen, så ta det for sex, å vær klar på at trening og sex er greia. Vennskap kommer om det er naturlig. Det beste vennskap man kan få er basert på tillit,ærlighet, gjensidig tiltrekning, sex, se fremgangen hos din partner, å føle støtten, å stråle av den. Men er man bare kåt ? lurer jeg på om en håndskreven lapp, til jentene med ett kompliment._ nevn ti ting du intriserer deg for feks.., å kontaktifo og navn. Ikke glo å gjør det ubehagelig for dem._( kun han kjekkeste på gymmen som kan score med glaning. Men han er forhåpentligvis homo. ;-) Kansje dere kan finne ut hva dere har til felles? Søtt om jenter skriver en lapp i den duren også, men der kan det ofte vere nok med ett slengkyss ( mange er dårlige på ta hint.) å spør om han kan adde deg, å trene sammen neste gang. Det er deres arena jenter, de fleste ser på dere som gudinner. Kun players ser kjøtt før person.Det gjelder damer som akkurat har begynt å trene også , flørt å nevn caridohobby,. Og som ikke tror det gjelder dere. Kudos for å ha starta, Å husk at sex er bedre enn å løpe. Damer sjekk opp, eller flirt diskret så ofte du kommer på det. Add hverandre på sosiale media. Snakk om andre ting enn kropp og sex. Knuller du feil person, bytter du. Lyst på noen andre plutselig ? Si det, å forlang å få prøve den du liker, til den du puler på. Ærlighet.. Er du heldig blir det kansje trekant? Slipp dere løs jenter, hør på narvesen reklama. Ingen dør av ett nei, bare spør neste. Opplever at gutta stort sett er eksemplariske de steder jeg trener. Keep it up. Vis en mann filmer ei dame, skal han ha en kraftig overhalin, å helst kastes ut. Såsandt det ikke er greit for henne da.. Hehe
Katten.2.0 Skrevet 21. november 2018 #15 Skrevet 21. november 2018 Til innlegget over: What the actual fuck? Til TS: Det finnes dessverre alt for mange menn som ikke eier sosiale antenner. Virker også som treningssentrene lokker disse til seg. Personlig stjeler jeg noen få blikk så diskret som mulig, men så skammer jeg meg og fokuserer på treningen. 10
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #16 Skrevet 21. november 2018 Hvis du selv syns du ser fin ut, må du jo regne med at andre også syns du ser fin ut. Bare for å stresse deg litt ekstra: jeg er heterofil kvinne, men selv jeg ser på jenter i treningstøy som topp og tights. Jeg tror det er litt av samme automatikken som i at folk ser på hverandre på stranda. Man vurderer hverandre, er nyskjerrig osv. Tights er et dekkende plagg på en måte, men det fins vel knapt noe materiale som er mer avslørende i forhold til kropp en det som brukes i tights. Det er vel ca det eneste plagget som viser noens kropp ned til hver minste detalj og hver minste celulitt..påkledd. Jeg tror ikke du kommer unna at både menn og kvinner vil se på deg når du trener i plagg som egentlig er ca like avslørende som bikini. Spesielt om du ser bra ut i det. Noen ser kanskje på deg fordi de er hypp på deg, andre tenker kanskje: "jeg vil også ha sånn rumpe! Må se hvilke øvelser hun tar" osv. Men jeg mener: så lenge du får ryddet vekk idioter som han som filmet, er jo det meste rimelig uskyldig og ikke minst: kortvarig nyskjerrighet. Og du har også valget om å bruke mindre avslørende klær eller trene utendørs om du ikke tåler at andre vurderer deg. Anonymkode: 8ff6e...c79 4
Gjest Paramount Skrevet 21. november 2018 #17 Skrevet 21. november 2018 Skjønner at ts reagerer på filming, som er alt for drøyt, men at det skal være akkurat "motbydelig" er litt spesielt. Jeg begynner å bli litt lei av slike velkjente hårsåre argument rettet mot menn. At kvinner velger klær, og kler seg, kun for seg selv, er dessverre en livsløgn mange jenter tror på. At de velger tights kun etter stoffkvalitet, er en like stor bløff. Da er det like bra å akseptere, selv for helt vanlige jenter, at de fleste menn synes de er veldig fine i tights. Hvorfor gjøre det til et problem? Å glo på treningssenter er selvsagt en uting uansett. Men jeg tviler sterkt på at det er noe stort problem til vanlig, med unntak for guttegjenger som er slik de alltid har vært, plagsomme. Men jenter skaffer seg god oversikt de også, det er naivt å tro noe annet.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #18 Skrevet 21. november 2018 2 hours ago, Hunk_strax_innsatt said: Ser på jentene på gymmen, men prøver å være i kun treningsmodus._. Blir ofte anspent klima på gym, føler jeg. Vil ikke stirre å være til bry. De drevne gutta kan nok om trening, og er mer enn villig til å gi tips. ( uavhengig av kunnskapsnivå og selv innsikt , haha ) dialogen min går stort sett ut på om jenta er ferdig med apparatet , eller om jeg kan hoppe mellom setta. Skulle ønske det var helt naturlig å gå bort til noen du ser kjører samme muskelgruppe, for å spørre om få bli med å teste programmet å utveksle tips/teorier. Da tenker jeg spes at jentene kan bli flinkere å snakke til fremmede menn._ uavhengig om du ville hatt ons ELLER ikke med han, selv om ingen fikk vite det. Å vis dere kunna vurdert å rote med den heldige mannen, burde du absolutt ta direkte kontakt, fortell han at han har råe skuldre, flott rompe eller mage. Spør gjerne om han vet om du gjør den øvelsen rett._._? ( selv om du kansje vet bedre selv) da starter dialogen, å kansje du blir kjent med en hyggelig fyr._? Kjemi har litt og si, ikke bare at hen er digg.. Dessuten er sex den beste kardioen, å man blir flinkere for hverandre gang for gang. Da kan man kansje trene sammen videre å hjelpe hverandre med fremgang i prestasjon.. Å være hemmelige knullevenner, fra å ta noen øvelser sammen random, må jo være gull. kansje det kan bli mer enn : Push,Pul meg,Hysj._._? Så jenter, i dare you! Ta kontakt diskret om du ikke vil joine programmet hans, å heller trene ferdig ditt løp. Men send ett blunk og ett luftkyss til han du kansje vil hilse på... Du kan jo bare si at han var litt kjekk, vis han spør, så si at du kan godt tenke deg å snakke eller chatte litt for å se om du blir mer kåt eller mindre. Men pass på å ikke få følelser for fort. ( liker dere sexen, så ta det for sex, å vær klar på at trening og sex er greia. Vennskap kommer om det er naturlig. Det beste vennskap man kan få er basert på tillit,ærlighet, gjensidig tiltrekning, sex, se fremgangen hos din partner, å føle støtten, å stråle av den. Men er man bare kåt ? lurer jeg på om en håndskreven lapp, til jentene med ett kompliment._ nevn ti ting du intriserer deg for feks.., å kontaktifo og navn. Ikke glo å gjør det ubehagelig for dem._( kun han kjekkeste på gymmen som kan score med glaning. Men han er forhåpentligvis homo. 😉 Kansje dere kan finne ut hva dere har til felles? Søtt om jenter skriver en lapp i den duren også, men der kan det ofte vere nok med ett slengkyss ( mange er dårlige på ta hint.) å spør om han kan adde deg, å trene sammen neste gang. Det er deres arena jenter, de fleste ser på dere som gudinner. Kun players ser kjøtt før person.Det gjelder damer som akkurat har begynt å trene også , flørt å nevn caridohobby,. Og som ikke tror det gjelder dere. Kudos for å ha starta, Å husk at sex er bedre enn å løpe. Damer sjekk opp, eller flirt diskret så ofte du kommer på det. Add hverandre på sosiale media. Snakk om andre ting enn kropp og sex. Knuller du feil person, bytter du. Lyst på noen andre plutselig ? Si det, å forlang å få prøve den du liker, til den du puler på. Ærlighet.. Er du heldig blir det kansje trekant? Slipp dere løs jenter, hør på narvesen reklama. Ingen dør av ett nei, bare spør neste. Opplever at gutta stort sett er eksemplariske de steder jeg trener. Keep it up. Vis en mann filmer ei dame, skal han ha en kraftig overhalin, å helst kastes ut. Såsandt det ikke er greit for henne da.. Hehe Anonymkode: 95702...c6b 5
Gjest Paramount Skrevet 21. november 2018 #19 Skrevet 21. november 2018 2 timer siden, Hunk_strax_innsatt skrev: Ser på jentene på gymmen, men prøver å være i kun treningsmodus._. Blir ofte anspent klima på gym, føler jeg. Vil ikke stirre å være til bry. De drevne gutta kan nok om trening, og er mer enn villig til å gi tips. ( uavhengig av kunnskapsnivå og selv innsikt , haha ) dialogen min går stort sett ut på om jenta er ferdig med apparatet , eller om jeg kan hoppe mellom setta. Skulle ønske det var helt naturlig å gå bort til noen du ser kjører samme muskelgruppe, for å spørre om få bli med å teste programmet å utveksle tips/teorier. Da tenker jeg spes at jentene kan bli flinkere å snakke til fremmede menn._ uavhengig om du ville hatt ons ELLER ikke med han, selv om ingen fikk vite det. Å vis dere kunna vurdert å rote med den heldige mannen, burde du absolutt ta direkte kontakt, fortell han at han har råe skuldre, flott rompe eller mage. Spør gjerne om han vet om du gjør den øvelsen rett._._? ( selv om du kansje vet bedre selv) da starter dialogen, å kansje du blir kjent med en hyggelig fyr._? Kjemi har litt og si, ikke bare at hen er digg.. Dessuten er sex den beste kardioen, å man blir flinkere for hverandre gang for gang. Da kan man kansje trene sammen videre å hjelpe hverandre med fremgang i prestasjon.. Å være hemmelige knullevenner, fra å ta noen øvelser sammen random, må jo være gull. kansje det kan bli mer enn : Push,Pul meg,Hysj._._? Så jenter, i dare you! Ta kontakt diskret om du ikke vil joine programmet hans, å heller trene ferdig ditt løp. Men send ett blunk og ett luftkyss til han du kansje vil hilse på... Du kan jo bare si at han var litt kjekk, vis han spør, så si at du kan godt tenke deg å snakke eller chatte litt for å se om du blir mer kåt eller mindre. Men pass på å ikke få følelser for fort. ( liker dere sexen, så ta det for sex, å vær klar på at trening og sex er greia. Vennskap kommer om det er naturlig. Det beste vennskap man kan få er basert på tillit,ærlighet, gjensidig tiltrekning, sex, se fremgangen hos din partner, å føle støtten, å stråle av den. Men er man bare kåt ? lurer jeg på om en håndskreven lapp, til jentene med ett kompliment._ nevn ti ting du intriserer deg for feks.., å kontaktifo og navn. Ikke glo å gjør det ubehagelig for dem._( kun han kjekkeste på gymmen som kan score med glaning. Men han er forhåpentligvis homo. 😉 Kansje dere kan finne ut hva dere har til felles? Søtt om jenter skriver en lapp i den duren også, men der kan det ofte vere nok med ett slengkyss ( mange er dårlige på ta hint.) å spør om han kan adde deg, å trene sammen neste gang. Det er deres arena jenter, de fleste ser på dere som gudinner. Kun players ser kjøtt før person.Det gjelder damer som akkurat har begynt å trene også , flørt å nevn caridohobby,. Og som ikke tror det gjelder dere. Kudos for å ha starta, Å husk at sex er bedre enn å løpe. Damer sjekk opp, eller flirt diskret så ofte du kommer på det. Add hverandre på sosiale media. Snakk om andre ting enn kropp og sex. Knuller du feil person, bytter du. Lyst på noen andre plutselig ? Si det, å forlang å få prøve den du liker, til den du puler på. Ærlighet.. Er du heldig blir det kansje trekant? Slipp dere løs jenter, hør på narvesen reklama. Ingen dør av ett nei, bare spør neste. Opplever at gutta stort sett er eksemplariske de steder jeg trener. Keep it up. Vis en mann filmer ei dame, skal han ha en kraftig overhalin, å helst kastes ut. Såsandt det ikke er greit for henne da.. Hehe Er det tekstforfatteren fra Folk & Røvere? https://www.youtube.com/watch?v=WMMMXJESV98
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #20 Skrevet 21. november 2018 Ja, jeg ser. Det gjør de aller fleste andre også, uansett om de omtaler det som å stjele blikk eller å "legge merke til, men prøve å unngå å se". Sånn er verden, seksuell tiltrekning skjer, det er ikke noe vi kan velge bort, det er noe man forholder seg til enten man vil eller ikke, og det er noe det naturligvis ikke blir noe mindre av i en setting med så mye kroppslighet som på et treningssenter. Det skjer andre veien også. En tidligere trenkngskompis av meg fikk så mange blikk at det grenset til pinlig. Anonymkode: e6ddd...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå