Gå til innhold

Noen bra norske sider - bryllupskjole?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Har sett mange fine på utenlandske sider..

men det er vel ikke så lett å bestille de, og

evt dyrere..?

feks. har jeg sett på www.spybaby.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får designet og sydd kjole til meg, og designeren er "norsk" (okei, hun er svens-amerikansk, men har bodd i Norge store deler av livet, og hun kommer til å flytte tilbake hit snart). Hun er kjempeflink!

Ellers, hva med Lisenett?

Se ellers her:

http://www.kvinneguiden.no/linker/?c=23

Gjest gjesta
Skrevet

Takk! Skal sjekke det ut!

Har funnet den nydeligste kjolen på en amerikansk side, og da hadde det vert greitt å vist den til noen som kunne designet en lignende, for en billigere penge.. :)

Skrevet

brudeshop.com norsk side... jeg har bestilt der fra

Skrevet

brudeshop.com norsk side... jeg har bestilt der fra

Gjest gjesta
Skrevet

Tenkte at det er vel billigere å leie?

Gjør dere det?

Kommer ikke til å bruke den mer enn en gang.. håper jeg :ler:

Skrevet

Jeg skal leie kjolen min, har jo ikke bruk for den senere :P Da slipper jeg også ordne med rens av kjolen etterpå :-?

Skrevet

Jeg anbefaler og leie!

Jeg har selv kjøpt og hatt 3 brudekjoler som ikke har sittet skikkelig på.Jeg har nå derfor bestemt meg for og leie.Du får da en kjole som tilpasses deg, og som da sitter perfekt på.Man slipper og tenke på underskjørt,rens og evnt. få solgt kjolen igjen. :)

Skrevet

Ofte koster det ikke mer å kjøpe brukt enn å leie, så det har jeg gjort. Da kan jeg jo kanskje selge den igjen etterpå også, og i så fall har jeg spart endel penger.

Mange bra steder å se på brukte kjoler på nettet: Finn.no, her på kvinneguiden og Ditt bryllup.

Skrevet

For meg ble kjolen mye billigere å kjøpe fra USA enn å leie..faktisk ble det under halve prisen.(kjøpt for 3200-->7900 å leie i norge) Riktignok er kjolen replika, men who cares ..Kjolen er kjempelekker :)

Om du kjøper brukt eller ny så husk uansett å prøve mange forskjellige i salong først, det gjør kjøpet mye enklere både med tanke på fasong, farge og størrelse.

Lykke til :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har veldig vanskelig størrelse, så jeg får designet til meg, og skal ikke leie. I tillegg vil jeg ikke ha en tradisjonellbrudekjole.

Det kommer ikke til å bli så dyrt, får nemlig designet og sydd kjolen til "vennepris".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...