Gå til innhold

Ser menn på jenter på treningsstudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener på studio ca 3 ganger i uken og oppfatter meg sjeldent så glodd på som jeg gjør der. Liker å føle meg fin, så vet jeg har treningsklær jeg ser bra ut i men ikke sminke og lignende.

har alltid hørt at folk er opptatt med seg selv når de trener og at jenter ikke skal føle seg glodd på på treningssenter fordi gutta har nok med seg selv. Men jeg føler ikke dette og lurer på om det bare er meg som er paranoid? Kjøpte ny treningstights og topp her om dagen som jeg vet jeg får fin kropp av(KUN for meg selv). Jeg har type og liker ikke oppmerksomhet fra andre gutter i slike settinger. Allikevel de to siste gangene jeg har trent har jeg aldri opplevd maken til. Guttegjenger som snakker til hverandre og ser på meg, som jeg LETT ser snakker om meg. En som kom bort og skulle snakke om utesteder midt i et sett jeg hadde og mens jeg hadde i ørepropper. Samt en idiot som faktisk filmet meg når jeg nok knebøy(dette meldte jeg fra om til nå ansatt da jeg syns det er motbydelig).

skal jeg virkelig ikke få gå i treningstøy jeg føler meg bomb i bare fordi det er til å regne med at gutter/menn ikke klarer å la være så se!? Jenter gjør da ikke sånn på menn. Skjønner ikke greia. 

Anonymkode: 550e0...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke greit ut, at noen ser på deg må du regne med. Men når blir på denne måten er det feil i mine øyne. Som mann er jeg mer fokusert på treningen. 

Anonymkode: 24878...6c8

Skrevet

Ja, menn kikker- selv på meg som er relativt udreid, voksen og absolutt ikke noe veltrent.

Men du vet jo at du blir glodd på, så du kan jo velge litt selv - jeg hadde jo blitt mer glodd på om jeg stilte i utrigning eller om jeg velger toppen som dekker litt av kløfta, liksom.

Det med filminga er jo helt åndssvakt.

Jeg trener med mange som derimot er ekstremt veldreide og vet det selv - og kler seg deretter. Sikkert noen som er kjipe, men tror akkurat det senteret jeg trener på har folk som har litt sosiale antenner på det der.

Det er og såpass mange supertrente folk der at man vel bare glir inn i mengden muligens :P 

Jeg har aldri opplevd selv, eller sett andre få en type ubehagenlig oppmerksomhet som du sikter til - og jeg har trent på ulike sentre. Du kan jo prøve å bytte?

Og kanskje droppe de aller mest minimale/gjennomsiktige plaggene om det plager deg?

Anonymkode: db47a...ece

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd at noen kikker bort, men det er veldig sjelden ubehagelig mye eller åpenbart. Stort sett "små gutter" altså typisk gutter i 15-17-årsalderen, men jeg har aldri opplevd noen som filmer meg eller forstyrrer. Syns denne oppmerksomheten høres ganske drøy ut og jeg tror ikke det er vanlig

Anonymkode: 774d8...2a2

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener på studio ca 3 ganger i uken og oppfatter meg sjeldent så glodd på som jeg gjør der. Liker å føle meg fin, så vet jeg har treningsklær jeg ser bra ut i men ikke sminke og lignende.

har alltid hørt at folk er opptatt med seg selv når de trener og at jenter ikke skal føle seg glodd på på treningssenter fordi gutta har nok med seg selv. Men jeg føler ikke dette og lurer på om det bare er meg som er paranoid? Kjøpte ny treningstights og topp her om dagen som jeg vet jeg får fin kropp av(KUN for meg selv). Jeg har type og liker ikke oppmerksomhet fra andre gutter i slike settinger. Allikevel de to siste gangene jeg har trent har jeg aldri opplevd maken til. Guttegjenger som snakker til hverandre og ser på meg, som jeg LETT ser snakker om meg. En som kom bort og skulle snakke om utesteder midt i et sett jeg hadde og mens jeg hadde i ørepropper. Samt en idiot som faktisk filmet meg når jeg nok knebøy(dette meldte jeg fra om til nå ansatt da jeg syns det er motbydelig).

skal jeg virkelig ikke få gå i treningstøy jeg føler meg bomb i bare fordi det er til å regne med at gutter/menn ikke klarer å la være så se!? Jenter gjør da ikke sånn på menn. Skjønner ikke greia. 

Anonymkode: 550e0...b1a

Ekkelt. Håper han ble utestengt fra senteret, for når man gjør slikt er man tydeligvis ikke der for treningen sin del. Hadde jeg oppdaget noe sånt tror jeg det hadde klikket fullstendig for meg. Jeg trener heldigvis på et svært seriøst senter - ingen bolere og de som trener der har fokus på helse, ikke på å bygge kropp og se sexy ut.. Jeg ble glodd på her en dag men det var fordi jeg holdt på å dø på mølla så jeg tror mannen lurte på om det gikk bra med meg, hehe 

Anonymkode: 00ccb...7ce

Skrevet

Menn ser vel på oss kvinner like mye som vi ser på menn ;) 

• Liker 1
Skrevet

En ting er å se på men en annnen å filme...😳 Det er for drøyt

Anonymkode: 647b4...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...