Gå til innhold

Om å se bra ut

Gjest Ravn

Anbefalte innlegg

Da moderatorer har som vane for å flytte mine sminke-topics inn på skråblikk så sparer jeg dem bryet og skriver her istedet ;)

Jeg lurer på hvor meget sminke dere KG-frøkner bruker. Selv bruker jeg hvit foundation, talkum(istedetfor pudder ja, meget hvitere og meget billigere!), svært dramatisk markerte øyner, litt mørk rouge for å gi inntrykk av hule kinn og svarte eller dyprøde/lilla lepper.

Jeg er nemlig av den oppfatning at hvis man ikke er overveldende vakker fra naturens side så kan man i det minste prøve å se interessant ut. Dette lærte jeg av frk Donnatella Versace.

Og jeg er litt av et syn :) Hver gang jeg går på gata eller i butikker ser alle langt etter meg, de er nok misunnelige, ikke alle har mot til å bære slike vakre kreasjoner som jeg gjør. Ikke alltid har jeg vært like slank som jeg er nå. Jeg er 177 høy og veier 60 kg. For bare 4 år siden veide jeg 130 kg. Men så ble jeg bitt av gothbasillen og da passet det seg ikke å være overvektig. Tykke gothere er noe av det hesligste jeg vet nemlig. Da fikk jeg dyttet jeg trengte, jeg begynte å røyke og byttet ut de fleste av mine måltider med Prince mild med ekstra filter. Nå er jeg slank og er blendene vakker pga mine gotiske sider....

Dere da? Hvor mye veier dere og er dere vakre eller bare kjedelige eller har dere gjort som meg, blitt interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm? Kan dere ikke svare med ord istedetfor å sette inn en smiley? Slikt vitner på mangelfullt utviklede kommunikasjonsevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Bruker alltid eyeliner, maskara og øyenskygge. Som oftest pudder men ikke hver dag.

Nå for tiden har jeg ikke råd til så mye sminke.. men har lyst til å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget vakker og bruker ikke sminke.

Forøvrig synes jeg meget synd på de mennesker som må gjemme sitt ansikt i en haug med sminke, slik at de ser ut som idioter, i stedet for å lære å like seg selv slik en er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Jeg er meget vakker og bruker ikke sminke.  

Forøvrig synes jeg meget synd på de mennesker som må gjemme sitt ansikt i en haug med sminke, slik at de ser ut som idioter, i stedet for å lære å like seg selv slik en er.

:Nikke: Er vakker fra naturens side. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hehe, lang tid på badet? :P

Jeg bruker altså egentlig bare mascara og eyeliner til vanlig, samt en rød leppestift.... Avogtil tar jeg på meg grønn øyenskygge også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget stygg og bruker ikke sminke.

Bedre å se interessant og annerledes ut enn som en uinteressant stygg person som er redd for sminke. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Bedre å se interessant og annerledes ut enn som en uinteressant stygg person som er redd for sminke. :roll:

Og dette var et godt eksempel på godt utviklede kommunikasjonsevner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

så om man ikke bruker sminke er man automatisk stygg og uinteressant? :hoho: er vel heller dere "gothere" som kanskje har et identitetsproblem og gjemmer dere bak et sminke-neddynga ytre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Slikt vitner mangelfullt utviklede kommunikasjonsevner.

Denne setningen vitner om ikke annet om mangelfullt utviklede preposisjonsevner...

:wink:

Ellers taler startinnlegget for seg selv; ord blir overflødige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia
Hver gang jeg går på gata eller i butikker ser alle langt etter meg' date=' de er nok misunnelige, [/quote']

Jaaa, de er nok veeeeeldig misunnelige! (Ironi, om det ikke skulle komme tydelig nok fram.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Som oftest pudder og litt solpudder i kinnene.

I helgen hender det jeg drister meg til bronsjefarget øyenskygge, hvit eyeliner og svart maskara. Har byttet ut leppestiften med lipgloss.

Det hørtes vel fryktelig kjedelig ut! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da moderatorer har som vane for å flytte mine sminke-topics inn på skråblikk så sparer jeg dem bryet og skriver her istedet ;)

Jeg lurer på hvor meget sminke dere KG-frøkner bruker. Selv bruker jeg hvit foundation, talkum(istedetfor pudder ja, meget hvitere og meget billigere!), svært dramatisk markerte øyner, litt mørk rouge for å gi inntrykk av hule kinn og svarte eller dyprøde/lilla lepper.

Jeg er nemlig av den oppfatning at hvis man ikke er overveldende vakker fra naturens side så kan man i det minste prøve å se interessant ut. Dette lærte jeg av frk Donnatella Versace.

Og jeg er litt av et syn :) Hver gang jeg går på gata eller i butikker ser alle langt etter meg, de er nok misunnelige, ikke alle har mot til å bære slike vakre kreasjoner som jeg gjør. Ikke alltid har jeg vært like slank som jeg er nå. Jeg er 177 høy og veier 60 kg. For bare 4 år siden veide jeg 130 kg. Men så ble jeg bitt av gothbasillen og da passet det seg ikke å være overvektig. Tykke gothere er noe av det hesligste jeg vet nemlig. Da fikk jeg dyttet jeg trengte, jeg begynte å røyke og byttet ut de fleste av mine måltider med Prince mild med ekstra filter. Nå er jeg slank og er blendene vakker pga mine gotiske sider....

Dere da? Hvor mye veier dere og er dere vakre eller bare kjedelige eller har dere gjort som meg, blitt interessant?

Hadde språket ditt vært bedre kunne jeg trodd Milla var tilbake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er mang en grå mus som kunne sett i speilet at de har villet sett litt mere fresk ut med litt sminke.

å bare si at man er naturlig pen og trenger det ikke. latter!

At unge mennesker har en periode hvor man er hvit av pudder og svarte øyne, er bare noe de må gjennom.

Hvor får man jobb med et slikt utseende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sminker meg når jeg føler for det, og ser ut som en grå mus når jeg ikke gidder. Hvis folk har lyst til å mene at jeg da ser grå og kjedelig ut, er helt ok for meg. Jeg synes de ser grå og kjedelige ut også...

(og gothere synes jeg bare er fine hvis de i utgangspunktet er pene under all maken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...