AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Skal på julebord om et par uker og lurer veldig på hva jeg skal ha på meg. Er denne ok å bruke? Anonymkode: 809f6...d20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg syns den ser litt billig ut. Hadde investert i en kjole med bedre stoff og snitt som du kan ha en stund. Når du først spør hva folk syns.... Anonymkode: f56c1...f7b 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns den ser litt billig ut. Hadde investert i en kjole med bedre stoff og snitt som du kan ha en stund. Når du først spør hva folk syns.... Anonymkode: f56c1...f7b Kjøpte denne kjolen for rundt 6 mnd siden så har den allerede. Det eneste jeg lurer på er om den kan brukes på julebordet eller om jeg må kjøpe en annen. Anonymkode: 809f6...d20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte denne kjolen for rundt 6 mnd siden så har den allerede. Det eneste jeg lurer på er om den kan brukes på julebordet eller om jeg må kjøpe en annen. Anonymkode: 809f6...d20 Du kan selvfølgelig bruke den om du liker den, ikke meningen å være frekk 🙂 Og jeg er ikke fan av å kjøpe masse klær hele tiden, hver gang man har en ny event. Poenget mitt er bare at om man investerer i et klassisk plagg, gjerne i naturmaterialer med godt snitt, så er det noe man sjelden blir lei, og som holder seg i mange år. Jeg kjøpte en mørk grå silkekjole for 6 år siden, jeg har brukt den masse og den er like fin. Anonymkode: f56c1...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan selvfølgelig bruke den om du liker den, ikke meningen å være frekk 🙂 Og jeg er ikke fan av å kjøpe masse klær hele tiden, hver gang man har en ny event. Poenget mitt er bare at om man investerer i et klassisk plagg, gjerne i naturmaterialer med godt snitt, så er det noe man sjelden blir lei, og som holder seg i mange år. Jeg kjøpte en mørk grå silkekjole for 6 år siden, jeg har brukt den masse og den er like fin. Anonymkode: f56c1...f7b Oppfattet deg ikke som frekk. Liker kjolen ja (som er grunnen til at jeg kjøpte den), men har aldri vært på julebord så vet ikke helt hva som er normalt å ha på seg. (Lang, kort, langermet, kortermet, osv.) Anonymkode: 809f6...d20
Nerine_ Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppfattet deg ikke som frekk. Liker kjolen ja (som er grunnen til at jeg kjøpte den), men har aldri vært på julebord så vet ikke helt hva som er normalt å ha på seg. (Lang, kort, langermet, kortermet, osv.) Anonymkode: 809f6...d20 De julebordene jeg har vært på er egentlig det meste normalt. Alle typer fine kjoler og bukse med bluse over.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Javisst kan du det!! Anonymkode: ac42c...90c
Gjest Tigress Skrevet 22. november 2018 #9 Skrevet 22. november 2018 Eg synest kjolen er heilt super til julebord! Det einaste er at det kanskje kan bli kaldt utan ermer, men om du har kjolen, så spar deg i alle fall for å kjøpe ein ny, bruk heller eit svært skjerf som stola, det funkar heilt supert.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 Klart du kan, veldig fin kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå