AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg ønsker ikke å være ekkel eller å si noe stygt om henne, men: Jeg er bare så sjokkert over at det går an å oppføre seg som henne. Jeg blir seriøst lei meg når jeg ser mennesker oppføre seg så forferdelig mot andre. Vet at programmet er litt useriøst og fjollete, men samme det. Anonymkode: 75658...0c3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Hun andre gamle dama er verre Anonymkode: c01b8...1c3
Måbarefåsiat... Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Det verste var at hun planla angrepet i forkant. Satt og gliste og la ut hvordan hun skulle trykke ned Elena. Jeg kan til en viss grad være enig i at puppene til Elena tar mye oppmerksomhet, men for en voksen dame å oppføre seg sånn, er skremmende. Og forkastelig at TV3 viste det.
Gjest Raptuza Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Ingenting er mer regissert enn såkalt reality...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Det ligger på Viafree. Svenske hollywoodfruer ep. 7 😊 Anonymkode: 0ed7e...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå