AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Min datter har siste år på barneskole og skal feire bursdag snart. Sliter med å finne ut hvilke typer passer til den aldersgruppen som både er kult og gøy og ikke for kjedelig. Jeg har planlagt flere fester med opptil 50-60 gjester osv, men er vettskremt med tanke på å arrangere for en gjeng preteens med egne meninger og himling med øynene. Så vær så snill hjelp meg med å få istand en kul fest 🤗🤗❤️ Anonymkode: 349d7...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Skal dere ha det hjemme? Vi hadde gjerne filmkvelder som bursdagsfest på den tiden husker jeg. Spiste hjemmelaget pizza sammen først. Mamma lagde litt ekstra rundt det, masse puter og pledd på gulvet, av med lysene (og gjerne pledd over vinduene hvis det er lyst ute). Masse popcorn i litt kule papirposer, masse godteri og en film som gjerne kunne være litt ekstra spennende å få se (husker Scary Movie var populært). Anonymkode: 2ae90...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Her inviterte vi hele klassen til film og dj med taco på menyen. Satt opp en photobooth med masse stæsj og der ble disse snap/selfie happy barn (begge gutter og jenter) opptatt hele kvelden og synes det var dødskult. Anonymkode: bf583...d8f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Filmkveld pleier å være populært. Ellers kan bowling bursdag være kjekt også. Anonymkode: 11aa1...cd3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Jeg hadde temafest da jeg var 12. Bad taste party eller noe i den duren Anonymkode: b0c41...a83
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Bad taste-party er jo genialt ettersom det ikke krever spesielle innkjøp, her er 80-tallsfest populært. Ellers høres filmkveld veldig koselig ut. Jeg viste forresten min 12-åring Breakfast club og hun elsket den, så det er jo et tips. Anonymkode: a2268...431
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal dere ha det hjemme? Vi hadde gjerne filmkvelder som bursdagsfest på den tiden husker jeg. Spiste hjemmelaget pizza sammen først. Mamma lagde litt ekstra rundt det, masse puter og pledd på gulvet, av med lysene (og gjerne pledd over vinduene hvis det er lyst ute). Masse popcorn i litt kule papirposer, masse godteri og en film som gjerne kunne være litt ekstra spennende å få se (husker Scary Movie var populært). Anonymkode: 2ae90...2c1 Høres jo kult ut 😀 Det blir ikke for kjedelig for dagens preteens? "Hva gjorde dere på bursdag da, nei vi så BARE på film vi". Høres kult ut for meg da. 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her inviterte vi hele klassen til film og dj med taco på menyen. Satt opp en photobooth med masse stæsj og der ble disse snap/selfie happy barn (begge gutter og jenter) opptatt hele kvelden og synes det var dødskult. Anonymkode: bf583...d8f Bursdag er om 2 uker, hvor får man kjøpt sånne photo booth stæsj da? 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmkveld pleier å være populært. Ellers kan bowling bursdag være kjekt også. Anonymkode: 11aa1...cd3 Hatt bowling bursdag før, for omtrent samme gjengen. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde temafest da jeg var 12. Bad taste party eller noe i den duren Anonymkode: b0c41...a83 Kult. Kanskje det hadde vært noe? Gjorde dere mer ut av det? Utennom at de skulle kle seg ut i bad taste klær. TS Anonymkode: 349d7...aa4
Nevod Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Lei ett badeland o.l for en kveld. Trenger ikke koste mer enn 10 000 pluss minus.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres jo kult ut 😀 Det blir ikke for kjedelig for dagens preteens? "Hva gjorde dere på bursdag da, nei vi så BARE på film vi". Høres kult ut for meg da. Bursdag er om 2 uker, hvor får man kjøpt sånne photo booth stæsj da? Hatt bowling bursdag før, for omtrent samme gjengen. Kult. Kanskje det hadde vært noe? Gjorde dere mer ut av det? Utennom at de skulle kle seg ut i bad taste klær. TS Anonymkode: 349d7...aa4 Nesj «bare» film kan være helt greit det, men litt ekstra stas er det jo hvis man gjør litt utav det som sagt 😊 Anonymkode: 2ae90...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 Men hva ønsker 12-åringen selv da? 😄 Anonymkode: 2ae90...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva ønsker 12-åringen selv da? 😄 Anonymkode: 2ae90...2c1 Ikke nevnt noe spesielt, men mitt forslag om hjemme-spa (tenkte å lage hjemmelaget masker og scrub osv, fotvask) ble nedstemt. Med mindre mor spanderte ordentlig spa på 13-15 jenter 😒😒. Har ikke vunnet i lotto enda, så nei 😀 Anonymkode: 349d7...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 14 minutter siden, Nevod skrev: Lei ett badeland o.l for en kveld. Trenger ikke koste mer enn 10 000 pluss minus. Lurt. Kanskje det 😜😜 Anonymkode: 349d7...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 14 minutter siden, Nevod skrev: Lei ett badeland o.l for en kveld. Trenger ikke koste mer enn 10 000 pluss minus. Bare 10 000..😂 Anonymkode: d13e3...3d1 1
Arkana Skrevet 20. november 2018 #14 Skrevet 20. november 2018 (endret) Hva slags muligheter har dere i området? Her kan man f.eks. ha badebursdag i svømmehallen for 1700 kr eller dansebursdag via en danseklubb for omtrent samme pris. Sjekk litt rundt hva som finnes. Hvis dere skal ha det hjemme foreslår jeg f.eks. filmbursdag hvor dere legger ut madrasser og puter inntil sofaen i stua og popper masse popcorn, eller frokostbursdag hvor alle kommer i 10-tiden om morgenen og dere kan servere masse god frokost (alt fra nystekte rundstykker, pannekaker, smoothies, gode frokostblandinger, pålegg, egg, juice, sjokolademelk osv) eller hva med en spabursdag hvor dere tenner levende lys, har rolig musikk og setter fram ansiktsmasker, fotbad, neglelakk, sminke og hårpynt? Endret 20. november 2018 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #15 Skrevet 20. november 2018 kjøpte masse ting på Nille og Europris. Spurte folk på facebook som bor nær oss om de hadde morsomme artikler liggende - luer/cowboy hats, store briller, vernebriller, prinsesse fjær osv. Mange som tilbydd ting de hadde også brukt i noe lignende. Tror jeg til og med kjøpte emoji puter på Europris. Ble stor suksess! Anonymkode: bf583...d8f
gonas Skrevet 20. november 2018 #16 Skrevet 20. november 2018 Har en datter på 13 år selv. De to tidligere årene har hun fått en overnattingsbursdag og en filmbursdag. Vi bestilte pizza, kjøpte MASSE godis i Sverige, brus på boks (vant tydelig over vanlig brus på flaske!) og så på film. Filmen har nok mye å si! Vi så på operasjon Arktis og Passengers. Stor hit forresten! Hvis du lar datteren din styre litt blir nok festen en stor hit❣️ Lykke til!!
Ulrikke Skrevet 20. november 2018 #17 Skrevet 20. november 2018 Datteren min fylte nettopp 13 og feiret sammen med ei venninne som har bursdag et par uker senere. De hadde det hjemme hos oss. Bestilte pizza, bakte brownies, hadde snacks, snop og klementiner(!). Far og jeg skygget banen det aller meste av kvelden og jentene styrte seg selv. Hadde vært veldig vellykket! Invitasjonen lød "kosekveld", så alle kom i koseklær og kosesokker Fornøyde 13-åringer her, uten så mye annet opplegg enn litt brettspill som de organiserte selv, pakkeåpning og fnis, prat og latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå