Gå til innhold

Solarium for første gang -hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å prøve ut solarium men vet jo ikke hvordan alt funker der (😄)

Noen som kunne fortalt meg hva som er viktig å huske på, og hvordan man slår den på? Skal jeg bruke solkrem og hvor lenge vil dere anbefale for første gang? Vil gjerne bli bli brun 🤩

Jente, 18

Anonymkode: 0345a...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maskinen slår seg automatisk på noen minutter etter du har betalt. 

Du bør bruke solkrem, ihvertfall hvis det er første gang. Og ikke start med all verden tid, kanskje 15-20 minutter? 

Skal du bli brun bør du gå flere ganger og etterhvert ta sol lengre. Ikke lurt å starte med en time, men bruk godt med solkrem isåfall! 

Ville også brukt de små solariumsbrillene man får kjøpt på maskinen, for å unngå øyeskader. 

Husk! å vask maskinen etter deg, og før, for å være sikker. Ligger klart papir og såpe der inne. 

Skrevet
1 minutt siden, rambo skrev:

Maskinen slår seg automatisk på noen minutter etter du har betalt. 

Du bør bruke solkrem, ihvertfall hvis det er første gang. Og ikke start med all verden tid, kanskje 15-20 minutter? 

Skal du bli brun bør du gå flere ganger og etterhvert ta sol lengre. Ikke lurt å starte med en time, men bruk godt med solkrem isåfall! 

Ville også brukt de små solariumsbrillene man får kjøpt på maskinen, for å unngå øyeskader. 

Husk! å vask maskinen etter deg, og før, for å være sikker. Ligger klart papir og såpe der inne. 

Takk for svar, rambo! 💞

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å prøve ut solarium men vet jo ikke hvordan alt funker der (😄)

Noen som kunne fortalt meg hva som er viktig å huske på, og hvordan man slår den på? Skal jeg bruke solkrem og hvor lenge vil dere anbefale for første gang? Vil gjerne bli bli brun 🤩

Jente, 18

Hvis du har veldig lys hud, og en hud som blir sakte brun bør du begynne med få minutter for å unngå solbrenthet. Men hvis du har en litt mørkere hudtone som fort blir brun kan du helt fint ta 20-25 minutter. Vil anbefale deg å ha et par dager pause mellom hver gang helt i begynnelsen slik at det ikke blir så hardt for huden din 

Anonymkode: 25f99...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...