AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg tenkte å ta meg en tur til Paris i midten av juli. Jeg drar dit for shopping og serverdigheter. Er litt redd for at det er for varmt til det, så dere som har vært der i midten av juli hvor mange grader har det ca vært? Jeg har prøvd å google, men stoler ikke helt på det. Anonymkode: 3c10a...388
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Jeg har var i Paris i midten av juli for et par år siden og i begynnelsen av august i fjor. For to år siden var det fint vær og varmt, rundt 30 grader tipper jeg. I fjor var det litt mer variabelt. Fint og varmt de første par dagene og regn og skyet mot slutten av oppholdet. Hotell med aircondition anbefales om du reiser på den tiden! Vær obs på at du reiser midt i verste turistsesongen, så det er mye kø og trengsel ved severdighetene. For shopping er det en fin tid, da det er salg fra 26. juni til 6. august (salg i Frankrike er regulert av myndighetene og foregår to ganger i året, januar og juli), men det er selvsagt mye folk i butikkene også. Selv er jeg mest glad i Paris på våren, april er en fin tid. Behagelige temperaturer og færre turister enn midt på sommeren. Anonymkode: 41127...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå