AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #21 Skrevet 22. november 2018 Jeg baker mest brødmat; rengakake, vannkringle, havrekjeks, aniskringle, julebrød og surdeigsloff. Jeg lager brente chilimandler, hasselnøttkaker, skriverfruens og kjøper Sarah Bernard. Anonymkode: badc0...0ca
Ariana807 Skrevet 22. november 2018 Forfatter #22 Skrevet 22. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lager du de TIL jul eller bare for å kose deg? Her hos meg ville de blitt spist opp med en gang. Anonymkode: ee057...86b De er i teorien til jul 😅 er bare meg alene her, så klarer nok ikke spise de opp før de blir dårlige og må kastes 😅😂
Pal Fungi Skrevet 24. november 2018 #23 Skrevet 24. november 2018 Har tenkt å lage kokosmakroner, sjakkruter og tyske skiver 🙂 Må også ha berlinerkranser, men de blir muligens kjøpt i år.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #24 Skrevet 30. november 2018 Disse sorterne blir det hos oss i år: peppernøtter, kransekakepinner, kakaomakroner, noen sjokoladecookies, delfiakake, kakemenn. I tillegg lager vi litt hjemmelaget julegodt: "seigmenn", mintsjokolade, karameller og brente mandler. Anonymkode: cd68a...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå