Ariana807 Skrevet 20. november 2018 #1 Del Skrevet 20. november 2018 Its that time of year again Da har jeg offisielt startet julebaksten. Tok en enkel en mens det var sjakk på tv i går Risboller 👍🏻 Kakemenn står for tur neste gang. Så har jeg ingen store planer om flere, kanskje noen kokosmakroner Hvilke sorter skal dere lage i år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. november 2018 #2 Del Skrevet 20. november 2018 Når det kommer melkesjokolade på tilbud blir det risboller. Ellers blir det nok bare pepperkaker og peppernøtter😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 20. november 2018 #3 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Det var tidlig å lage risboller. Blir det noen igjen til jul da? 😀 jeg tror jeg også skal lage det, men venter til midten av desember. Tenkte også å lage noen gode cookies. Ingen tradisjonelle julekaker her i gården. Endret 20. november 2018 av Muskath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg kjøper ferdig lagde. Anonymkode: 71144...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. november 2018 #5 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Doble sjokoladeflarn, risboller og kakemenn bør det i hvertfall i år Endret 6. desember 2021 av Diamant20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. november 2018 #6 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg lager alltid Sarah Bernhard, men må vente til siste helga før jul. Hvis ikke er de borte... Lager også pepperkaker og noen småkaker med barna. Og et par store kaker til julebesøk og kaffe på julaften. Desembers høydepunkt er pepperkakehus. I år skal vi lage Hogwarts. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Del Skrevet 20. november 2018 Legge ut oppskrift og fremgangsmåte på risboller?🤗 Anonymkode: 678fe...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 20. november 2018 #8 Del Skrevet 20. november 2018 N-A-M!! Nå skal jeg lage risboller asap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg skal lage krumkaker:) Anonymkode: 7e5bd...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. november 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legge ut oppskrift og fremgangsmåte på risboller?🤗 Anonymkode: 678fe...361 2 egg + 6ss sukker = eggedosis 150 g delfiafett + 2 plater* kokesjokolade**= smeltet Bland eggedosis meg sjokoladeblandingen, ha i rispuffer til ønsket blanding (noen liker mer og andre mindre sjokolade på dem). Ta en «klatt» i en muffinsform, sett kalt til de stivner Veldig enkelt 👍🏻 *1 plate = 100g **Jeg brukte en med lys og en med mørk kokesjokolade. Alt etter smak. Vet min tante alltid lager med mørk sjokolade, min mor med lys 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. november 2018 #11 Del Skrevet 20. november 2018 Har kjøpt inn delene til pepperkakehus. Skal kjøpe inn pepperkaker og sjokoladeflarn. Skal lage: sjokoladepinner, lussekatter og skillingsboller(vi har det hver jul så julebakst for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. november 2018 #12 Del Skrevet 20. november 2018 Vi skal bake verdens beste pepperkaker (+ at vi skal lage en liten pepperkakelandsby hvor alle pynter sitt eget lille pepperkakehus), shortbread, biscotti, kokosmakroner, marengs/pikekyss og kransekake. Hvis jeg har tid og lyst lager jeg kanskje strull og/eller bordstabelbakkels også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 20. november 2018 #13 Del Skrevet 20. november 2018 Baker ingenting til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2018 #14 Del Skrevet 20. november 2018 Myke, italienske mandelkaker og kanskje jeg prøver meg på julebrød. Mulig det blir noe mer også om jeg får ånden over meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 20. november 2018 #15 Del Skrevet 20. november 2018 Lager 7 sorter og smultringer, elsker p bake julekjeks. Gir bort endel til noen eldre og enslige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 21. november 2018 #16 Del Skrevet 21. november 2018 Pepperkaker, pepperkakehus, hvite kakemenn. Biscotti. Serinakaker (veldig gode med ekte vaniljesukker). Kanskje kokosmakroner, marengser og kransekakestenger. Vi drar bort i julen i år, så det blir mest til adventskos. Og så skal jeg eksperimentere med julesnop, som karameller, rocky road?, mulig noe annen konfekt som trøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 21. november 2018 #17 Del Skrevet 21. november 2018 Pepperkaker,sarah Bernard, Serina kaker, havreflarn, kokosmakroner, myke karameller, risboller. Det blir nok laget mer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. november 2018 Forfatter #18 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Nytt parti med sjakk, nytt slag kaker 👍🏻 Kakemenn står for tur i dag 😊 Endret 21. november 2018 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 21. november 2018 #19 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg kan ikke si annet enn at jeg nå gleder meg enda mer til å komme hjem til jul og til mammas baking😍 Godt mulig jeg også kommer til å bake noe når jeg er kommet hjem, men det blir nok ikke helt tradisjonelle julekaker. Er veldig glad i å bake gjærbakst, så det blir garanter boller og kanelboller. Ellers har jeg et ønske om å bake mini-gresskarpai, men er usikker på om jeg finner gresskar (ev. gresskarpure). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #20 Del Skrevet 22. november 2018 Lager du de TIL jul eller bare for å kose deg? Her hos meg ville de blitt spist opp med en gang. Anonymkode: ee057...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå